Pages

Tuesday, November 15, 2011

Mereka berbeza


Safiyyah (5 bulan)


Shakir (7 bulan)



24 comments:

yatie chomeyl said...

sorang baca buku terbalik, sorang lagi makan buku muahahahaha

Pretty Ryna said...

ehehe..eh sama la anak kita...yg akak rajin baca buku...yg si adik buku mausk mulut....

blog-tips-kurus said...

membaca amalan mulia even tak reti membaca pon. hehe!

eB ezrin said...

tapi tetap seruper >_<

Teratak Hami said...

Shakir sebab tak dikasi puting, tu pasal dia menggigit :-)

KhaiRin said...

amboi da pandai bc buku..bgs3

hasnisyakila said...

salam...


bagusnya kak long baca buku. hehehe.
takpe kak nadiah 2 2 akan jadi ulat buku nanti. ^^

shakir marah ke tu sampai gigit buku:)
dua2 cumel....rasa nak dukung je. hee~

Kamalia said...

Sgt comel dua2 nih.ank2 nadiah chubby2 kan walaupun ummi diorg kecik je..sorang hisap puting,sorang lg mkn buku..hihik

Chik Na said...

shakir gatal gusi nak tumbuh gigi ke?

kaklong said...

mereka berbeza?
sorang boy,sorang gegel...heheheh!

...sWeeT uMi... said...

mmg nmpk bezanye...safiyyah nmpk lebih santai, si shakir plak cam berdisiplin lebih gitu hehehe

Nida said...

muka pun sangat berbeza...

ibuhebat said...

sebab safiyyah mulutnya dah kena sumbat.. so tak dapat nak gigit buku. haha.. :)

Shakir amik jalan pintas.. makan buku terus! hehe

Asmara said...

Sorang laki, sorang perempuan. hehe.. pmpuan mmg rajin, laki dah besar baru rajin. :D

idasm said...

tapi... tetap ada kaitan ngan buku. itu petanda awal yg bagus tu... heheh...

Dalila Hamid said...

khusyuknya baca buku..... kaki bersilang lak tu.. :)

ibunaznoy said...

cumelnye..shakir dah besar,gerammm..

Aleyn said...

Sorang rajin, sorang lapor..hehe

アヌムちゃん said...

dua2 comeii...

Ummi Nur said...

Chumilnyee..:))

kakyong said...

xper sama2 minat kat buku.. cara depa jer berbeza.. ;)

ishamizu said...

Takpe..jnj comel! ;D

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

heheheh comel2..gigit syakir jgn tak geget..

Affieza said...

Baru 2org ank dh nmpk kn pbezaan diaorg ni...hehe