Pages

Tuesday, May 14, 2013

Raihannah kesedihan



Raihannah sedih sebab ummi tak siap-siapkan lagi entri kelahiran Raihannah ye...?

Yalah, yalah...nanti ummi siapkan ye...

:p


Nota:

  1. Setiap kali tengok video ni mesti tergelak :p. Comel sangat tengok mimik muka Raihannah yang tengah sedih. Nampak bersungguh dia nak cerita kenapa dia tengah sedih ^_^.
  2. Budak-budak buat mimik muka macam mana pun, nampak comel je. Mencebik pun nampak comel ^_^.
  3. Raihannah dah 2 bulan tapi entri kelahirannya tak siap-siap lagi. Kurang rajin nak menaip dan mengarang panjang-panjang sekarang ni...huhu..



9 comments:

Oyis said...

mmg.. muka teran berak pon still comel hehehe

HuMayRah HaYatI said...

alo-alo ciannyer dia...:-)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Comelnya dia mencebik-cebik mcm tu .....
Geramnya rasa nak cubit pipi dia ;-)

mummy_icha said...

chaiyyok chaiyyok umi :-)

All about a journal said...

Sangat Sangat Sangat comel raihannah..............

gelak besar aza pagi2 tengok video ni...

cian dia abih sedih, kita gelakkan..tapi memang tak tahan tengok sebik dia tu..huhu...

NzA said...

cepat2 ye umi siapkan n3 tu...kesian raihannah...

nurbijen said...

alololo... comey jer dia cebik mulut mcm tu....
bukan raihannah jer tunggu, saya pun tunggu jugak ni :)

athirahariffin said...

raihanah comel :)

Fatonah Rahim said...

Bilalah cerita Raihanah nak keluar ni Umi..hihi..

Rupa papa dia nampak yer tuuu..^_^