Pages

Thursday, May 16, 2013

Salji buatan dua beradik





Ini namanya tak ada kerja, cari kerja. Menambah kerja untuk ummi dan papa juga >_<.

Dah siap hancurkan polisterin tu, dengan girangnya Safiyyah menyebut, "Snow!"

Ia salji yang istimewa...tak sejuk dan tak boleh bertukar menjadi air ^_^.


16 comments:

Oyis said...

hehe.. aisyah pon pernah buat mcm ni, pon dia panggil snow. mmg happy sgt2, lebih drpd belikan toy yg mahal2. satu lg yg budak2 suka, bubble wrap. endless fun!

Nad MamaZN said...

Tp sgt letih nak bersihkannya balik T__T

Nieyl said...

hihi~dlu pun nieyl suke wat salji cmtuh..abis kena rotan ngan mak..sbb wat sepah...hihihi~

athirah Safarudin said...

tgok cmel je dorang men..tapi yng pening nye nk kemas heheh

Siti Asiah said...

Seronok kenakan umi ngan papa ye Syakir & Safiyyah

mimmie said...

rindunye nak tengok 2 beradik ni...hehehe seronok la sebab dh ada geng boleh tambah kerja ummi ngan papa..

transformed housewife said...

hehehe. habis kat karpet.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Bijak.. bijak safiyah Dan shakir ;-)

nurbijen said...

hihihi, mereka dah mula rindu snow yer... bijak bijak...

Ummi Iman said...

Seronok main snow buatan sendiri ya.. ummi pun seronok juga buang snow ;)

Papa Mifz said...

jenuh nak mengemas tuh...hehe

Affieza said...

Diaorg rindu nk main snow agknya tu kak..hihi

NzA said...

jenuhlah ummi n papa nk bersihkan..itulh anak2 yg bijak..mereka sgt2 kreatif....

ct@m@n@qieem said...

ragam ank....sepasang...cute!
sudi2 jengok kmbali my simple blog...=)
http://ctamanaqim.blogspot.com/

Izan Ishak said...

bukan main seronok 2 beradik tu main snow buatan sendiri. takpe ummi n papa... vacuum cleaner kan ada.

Nur-nba said...

Comel anak2 Nadiah..