Pages

Sunday, October 6, 2013

Mine!

Gambar ni mengingatkan kenangan 4 bulan lepas. Jalan-jalan di mall, anak-anak nak naik carousel ni. Suami pun bawalah mereka naik. Win-win situation. Ummi papa seronok berjalan, bagilah peluang anak-anak pula berseronok. Carousel ni dah berhenti berpusing, Shakir tak mahu turun pula.

"No!"

"Mine!"

Teriak Shakir apabila diajak turun.

Wah, tak tahu pula ummi carousel ni milik Shakir. Kaya-rayanya papa Shakir sampai mampu beli carousel ni untuk Shakir :p.


Pusingan kedua. Shakir bertukar tempat. Dah habis pusingan ni pun tetap tak mahu turun. Tetap juga pertahankan carousel ni miliknya..hihi. Pusingan ketiga tak berlaku sebab papanya dah tak ada cash untuk dapatkan token lagi.


Babak drama seterusnya tak perlu diceritakan.
Kalian pasti tahu bagaimana jalan cerita seterusnya :p.


7 comments:

Siti Asiah said...

Tak mo turun ye Shakir...gelagat anak2 ye Nadia, sabor je la...;)

Nieyl said...

Biase la kak..budak2 nie..klu sepuluh around pun blm tentu nak turun...:)

ain akib said...

Guling-guling ke nangis-nangis kak? :p

Acik Erna said...

kalau dapat tengok syakir mesti seronok tengok gelagat comel dia tak mau turun tu

Acik Erna said...

kalau dapat tengok syakir mesti seronok tengok gelagat comel dia tak mau turun tu

nanakimie said...

ololo..comelnya dua beradek ni pakai spek mata:)

All about a journal said...

Haha kak...ending akak adalah superb!