Pages

Thursday, September 5, 2013

Patutlah tiba-tiba senyap...

...ini rupanya kerja anak dara ni!
Sebelum tu punyalah riuh mulutnya. Tiba-tiba senyap. Ingatkan tertidur balik. Ada kerja lain rupanya. Tak cukup jari tangan dan kaki sendiri nak dihisap, lengan abe ngah jadi mangsa :p.



Shakir tersedar masa ni, terus dia peluk Raihannah ^_^.


12 comments:

nanakimie said...

ololo...so sweet abe ngah:)

raihannah yang comel!^-^

athirah Safarudin said...

ala comelnye dorang...lme tak letak gmbr ank2 akak

:)

Anonymous said...

comel - kak fizah

Nad MamaZN said...

Isap/gigit siku abg? Hehe
Comeyyy!

Ummi Iman said...

Sweet

maszmadi said...

comellah dua bradik ni...

YUS said...

Alaaaaa.. comelnya!!! >.<

lizz said...

comelnyer raihanah ni..putih gebu pipi tembam...geram..
comel jer dier hisap tangan abangnyer tu...

lizz said...

comelnyer raihanah ni..putih gebu pipi tembam...geram..
comel jer dier hisap tangan abangnyer tu...

transformed housewife said...

dah nak tumbuh gigi ke?

Siti Asiah said...

sweetnye...;)

Nadiah Sidek said...

athirah...lama tak berblog pun..hihi..

kak nur: tak...memang hobi dia menghisap jari tapi kali ni dapat peluang hisap lengan abe ngah dia :D