Pages

Monday, September 2, 2013

1 dan 3 Syawal 1434H

Pekerja berdedikasi Satay Lincoln :p. Aktiviti pada petang 1 Syawal. Tak ada rupa raya, kan? Kalau di Malaysia, dari pagi sampai ke malam berbaju raya. Sini takat tengahari sahajalah berbaju raya :D.


Sesi mencucuk satay pada pagi 3 Syawal sebelum bertolak ke Omaha tengaharinya. 


Sebahagian juadah di rumah kak Ellie. Yum!


Kami berlima pada 1 Syawal (gambar atas) di Lincoln dan 3 Syawal (bawah) di Omaha.
Jubah kuning yang saya pakai tu baju kahwin saya yang dipakai sewaktu majlis resepsi di rumah saya (tiba-tiba teringin pakai balik baju kahwin tu. Memang dibawa dari Malaysia dulu. Kalau tak pakai, sia-sia je bawa ^_^).
Baju raya hijau tu baju raya kami tahun lepas tapi belum dipakai. Rezeki tahun lepas dapat 2 pasang baju raya (pemberian adik ipar dan mak ayah saya). Disebabkan tahun lepas sehari sahaja beraya, makanya baju raya tu pun tersimpan dalam almari. Forward sahaja ke tahun ni...jimat ^_^.



Sekian sahaja cerita raya kami ^_^.

7 comments:

lizz said...

Banyak jugak juadahnyer tu..terasa sikit semangat rayakan...sweet sangat gambar raya family...

Affieza said...

Wahhh!!! meriahnya juadah raya tu..mcm2 menu ada..hihi

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Wah dah besar Raihana... comelnya pakai tudung kuning tu :D

nanakimie said...

berdiri tegak je abang shakir:) ensem boy!

sedapnya nengok satay tu sis,huhu....

Imah Dinor said...

meriah ramai kwn...suka tgk pic sfamily lovely sgt...

Chocofiz(Nor Yusoff) said...

alah rindu lah gini Kak Nadiah + macam tak ramai je time 1 syaawal tu :(

Siti said...

Wahh...sweetnya famili awak...saffiyah dah bljr bertudung...syakir n adik bertambah2 comel