Pages

Monday, August 9, 2010

Salam Ramadhan 1431 H

Salam Ramadhan buat semua! Maafkan segala salah silap saya sepanjang saya berblogging. Moga Ramadhan kali ni lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya. Selamat berpuasa!




Oppss...jangan lupa niat puasa ye ^_^


22 comments:

lina said...

selamat berpuasa nadiah and family

~Miss Sukasih~ said...

Selamat Berpuasa jugak...:)

kakyong said...

selamat meyambut & mengharungi Ramadhan buat Nadiah sekeluarga

zahraALYa said...

selamat berpuasa too... (^-^)

yatie chomeyl said...

slmt posa ot nadiah gak

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam ramadhan al-mubarak...

Norhayati Ahmad said...

selamat berpuasa jugak...

Nia said...

selamat berpuasa dear! semoga kita sama2 mendapat keberkatan di bulan ini.

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

salam ramadhan buat nadiah sekeluarga

Fazlinil Irma said...

salam ramadhan kareem nadiah sekeluarga.

maaf dipinta andai terlanjur berbicara spnjg perkenalan kita..

Ros Illiyyuun said...

Salam :)

Selamat menyambut ramadhan. Semoga ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun-tahun yang lepas.Ameen

ummikhayra said...

Salam ramadhan dan selamat berpuasa nadiah.... Semoga ramadhan kali ni lebih baik dari sebelumnya dan beroleh keberkatan dariNya. Amin...

Ummi Hanie said...

salam ramadhan to u too k.nadiah...

berpuasa di perantauan...

husna said...

slamat berposa tuk kak nadiah dan abg zaki..
husna pon mintak maaf diatas segala salah dan silap sepanjang perkenalan kita...

annie said...

selamat menjalani ibadah puasa to kak nadiah sekeluarga =)

Chik Na said...

selamat berpuasa buat nadiah sekeluarga

Nadiah Sidek said...

lina: selamat berpuasa juga buat kak lina sekeluarga :)

miss sukasih: selamat berpuasa :)

kakyong: selamat berpuasa juga kakyong & family..

zahraALYa: puasa..jgn tak puasa..hehe..

yatie: same goes to you dear :)

alimaz: selamat menyambut ramadhan & selamat berpuasa!

kak yati: sama2 la kita :)

nia: ameen..mudah2an hendaknya. selamat berpuasa juga ye :)

Nadiah Sidek said...

ummi aisyah: salam ramadhan juga buat cik yah sekeluarga :)

irma: sama la kita..

ros: insyaAllah..ameen. terima kasih kak :)

ummikhayra: ameen. selamat berpuasa juga :)

ummi hanie: same goes to you :)

husna: akak pun minta maaf ye husna..

annie: selamat berpuasa juga annie! :)

chik na: selamat berpuasa juga buat chik na sekeluarga..

Ummi Salsabila said...

slmt berpuasa:)mcm2 la menu akak msk ye tuk berbuka nnt.yumyum.

idasm said...

selamat berpuasa dan berterawih yea...

-aZa- said...

salam kak..

salam ramadhan kak!~ minta maaf atas segalanya semoga bulan ini kita boley pulun abih2!~ ngee..saya kan org kedah..

p/s:nanti cerita pulak macam mana dugaan dan persiapan BF mom di bulan ramadhan....^_^

Nadiah Sidek said...

ummi salsabila: selamat berpuasa juga raudhah. masak biasa2 je :)

idasm: selamat berpuasa juga kak :)

aza: sama la kita...minta maaf jugak noo :D. ok, insyaAllah nnt akak cerita ye :)