Pages

Wednesday, January 18, 2012

WW: Tangan dan kaki gergasi




Dia sendiri yang pakai gloves papa dan boots ummi ^_^


18 comments:

Izan Ishak said...

wow!!! besarnya gloves papa tu! terus safiyyah jadi comel. lebih besar dari muka dia.

boots ummi masih comel...jadilah anak dara yg bergaya...

Nad @ MamaZakwan said...

comey btul la safiyyah ni
bijak lak tu ;)

sweet life said...

acu pakaikan both...
boot and glove...
plus.. tang pipi.. :D

eB ezrin said...

comel. ekekek :)

Papa Mifz said...

larat ke melangkah tuh...hehe

hasnisyakila said...

hehehhe



cumel safiyyah ni....

mamalieyna said...

amboi kemain lg dia eh...posing cun habis..makin bijak yee...hee~

transformed housewife said...

masih sejuk ke kat sana?

Myra Jay said...

heheee, dok menerai sakan le Suffiyah ni :)


p/s: Klau sudi tolong vote me on FB ye:)
https://apps.facebook.com/boniavalentine/?share=276694f128094ba57c7.46496071

kakyong said...

hahahaaa... bijak safiyyah.. comel lah dgn boot hitam tu..

Nur-nba said...

Wow pandai Safiyyah bergaya.. So cute.. :)

Nadiah Sidek said...

k.izan: hehe..tu la..gloves papa tu besar sangat :D

nad: :)

sweet life: dia tak pernah pakai 2-2 tu serentak..hehe..

eb: konon bergaya la tu. ehe..

papa mifz: boleh tapi nampak berat je bila berjalan tu..hihi..

hasnisyakila: ada je kerja dia kat rumah ni :p

Nadiah Sidek said...

mamalieyna: makin banyak akal :D

transformed hw: kadang sejuk, kadang tak..

MJ: memang pun :p

kakyong: nadiah duk gelak je tengok dia :D

k.nur: bergaya dengan barang ummi dan papa :p

Nida said...

NAsib baik boot dan gloves ummi.. kalau ayahnya yang punya mesti lebih dahsyat dari gergasi..hehe

Imah Dinor said...

ooo..pinjam yg papa ngan ummi punya ye....tp ttp nmpk comel tau..

LadyBird said...

comel...
mcm cite kartun lak.. tgn besar..

Firdaus® said...

hahahah comelmnya budak ni...
sweet je bila dia pakai boots dgn gloves tu...

btw do follow my blog ye~

Teratak Hami said...

besarnya gloves papa. Ingatkan pinjam Mickey mouse punyer .. hehe. Safiyyah posing sakan dengan boot ummi.