Pages

Thursday, April 2, 2009

3 bulan

Hari ni - 2 April - usia Safiyyah telah mencecah 3 bulan. Alhamdulillah...


Sekarang Safiyyah makin banyak 'bercerita'. Suka bersembang dengan Safiyyah walaupun tak faham apa yang diceritakan. Umpama ayam dan itik berbual mesra!


Dan Safiyyah dah pandai gelak bila diagah! Tadi pun dia gelak diagah papa walaupun demam
...



Apapun Safiyyah tetap comel...

Dan semakin tembam...

Juga ada kawan baru - Nemo namanya - dihadiahkan oleh Abe Long - sepupunya yang berumur 3 tahun...




7 comments:

FaDhLi aTaRi said...

Zaki pun ada Nemo gak dulu! Hahaha. like father like daughter. Ada kat RC la ni kot. Ikan kamu zaki~

boundaries said...

waahhhh..nemo lagi besar dari safiyyah.... comeynye muke dia masa tengok nemo tu...

safiyyah:ni boleh makan ke tak??

^_^

NaDiaH SiDeK said...

mana blh la makcik huda...nemo tu kwn sy... ~safiyyah =P

Maryam Izza said...

alalala safiyyah dah semakin membesar ye... nemo ye nama kawan baru? nanti kalau kita bertemu safiyyah nak apa drpd makcik? ;)

husna said...

hepi 3 month tuk safiyyah!!
safiyyah meemaaagg comei!!makin tembam.. maknya dok kecik macam tu gak..ehek
p/s: besaqnya nemo..

NaDiaH SiDeK said...

*maryam*...
safiyyah nak rmh banglo sebijik. hehe

*husna*...
maknya smpai skrg pun tembam lg. haha

Maryam said...

hohoho sakit lah badan mak cik nak beli banglo sebijik utk safiyah... nanti ye ada banglo yg sesuai utk safiyah ;)