Pages

Wednesday, June 8, 2011

Selamat sampai Lincoln



Alhamdulillah kami dah selamat sampai Lincoln 5 jam yang lepas. Sampai-sampai rumah terus 'pengsan'. Baru terasa letihnya berjalan. InsyaAllah nanti saya cerita pasal percutian kami kali ni. Dah 2 minggu tak berblog. Blog sendiri pun tak sempat nak bukak. Apatah lagi blog orang lain. Nanti saya catch up balik ye. 3 entry saya sebelum ni semuanya scheduled ;). Sempat buat 3 entry tu je sebelum bercuti. Terima kasih pada semua yang masih sudi jengah blog saya dan tinggalkan komen walaupun saya tak sempat nak buat kunjungan balas...

15 comments:

Acik Erna said...

assalam nadiah..selamat kembali dari bercuti.

cikmimmie said...

welcome back akak...lamanye nk tunggu entry baru akak..dh rindu kat safiyyah ngan shakir nie..

Hamizah said...

salam Nadiah,
bestnya..xsaba nak tggu n3 tu..

Chocofiz Fiz said...

yeayyyy nak tunggu cerita kak nadiah ni!

nanakimie said...

yeay,sis,saffiyah n shakir da blek:) windu neh lama sis xupdate!hehe

ct N honey said...

bila blk dari bercuti memang letih tapi hati puas dpt jln2
Luahan orang berdosa diambang kematian

eB ezrin said...

singgah dgn senyuman :)
bestnyer, nk pesan FM leh? ;p

So Shy Lady said...

salam nad,
amboi bcuti sakan ye ;D

Aleyn said...

Welcome back....tak sabar nak tengok gambar percutian...

al-lavendari said...

syukurlah awak dah sedar dari pengsan ... hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

samela kita..sama2 pengsan!

Nieza said...

alhamdulillah dah selamat blk...tak sabar nk tgk gambar nadiah bercuti tu...:)

Fazlinil Irma said...

tak sabar nak tunggu cerita nadiah bercuti dgn anak2. dulu sorang. skrg berdua. camna tu..? ;)

Nadiah Sidek said...

acik erna: tq :)

cikmimmie: akak tak rindu ke? uhuk!

k.hamizah: sabar ek kak :D

chocofiz: sabar..sabar.. :D

nanakimie: kemalasan nak update melanda la nana :p

ct n honey: betul, betul ;)

eb: aiseh..dah balik rumah la. next time ek :)

Nadiah Sidek said...

so shy lady: hihi..

aleyn: nnt saya upload gmbr2nya :)

al-lavendari: hehe..

rose: gi bercuti gak ke?

k.nieza: hehe..sabar ek kak..

irma: alhamdulillah ok je. si kecik byk tidur je ;)