Pages

Thursday, August 23, 2012

Menginjak usia ke angka 30

30 tahun lalu, Allah izin saya lahir ke dunia. Alhamdulillah, Allah masih izin saya untuk terus menghirup udaraNya sehingga ke hari ini. Ye, hari ini, tanggal 23 Ogos 2012, genaplah usia saya 30 tahun. Secara rasminya, saya sudah menyertai Kelab 3-siri ^_^.



Macam tak percaya umur dah 30. Di usia 30 tahun ni banyak yang perlu dimuhasabah dan banyak amalan perlu diperbaiki. Bila-bila masa sahaja malaikat maut datang menjemput. Hiba pula apabila usia dah menginjak ke angka 30. Terkenangkan beberapa orang sahabat yang dah pergi mengadap Ilahi dalam usia mereka awal 30-an. Suatu hari nanti pasti saya akan menyertai mereka kerana mati itu pasti. Antara cepat dengan lambat sahaja.

Doakan kebaikan buat saya di dunia dan di akhirat ye..

14 comments:

lady lavender said...

hepi besday nadiah. Semoga segala yg terbaik buat nadiah dunia & akhirat. Welcome to 3 series club hehe..

p/s; Selamat hari raya jugak :-)

ana fatihah said...

Happy birthday akak..May Allah bless you always..Semoga bahagia selalu di samping keluarga tercinta.. :)

Mixed-family in da house.... said...

Welcome to 3 series club Nadiah. Semoga terus berjuang menjadi isteri, anak, umi & teman yg sejati....

Mixed-family in da house.... said...

Welcome to 3 series club Nadiah. Semoga terus berjuang menjadi isteri, anak, umi & teman yg sejati....

Mixed-family in da house.... said...

Welcome to 3 series club Nadiah. Semoga terus berjuang menjadi isteri, anak, umi & teman yg sejati....

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat Hari Lahir Nadiah.. semoga umur di rahmati Ilahi Ameen.. :D

transformed housewife said...

Semoga Nadiah akan dpt apa yg terbaik di dunia & akhirat.

jemarisuri said...

selamat hari lahir nad...semoga kehidupan yg dilalui dibwh rahmatnya..ameen.

LadyBird said...

salam kak nadiah, selamat hari lahir.. semoga panjang umur, dimurahkan rezeki.. insyaAllah.. ameeennn...

Anonymous said...

selamat harilahir utk nadiah... bila kite fikir kan umur sebenarnya kite bukan takut untuk hadapi tua tp sebenar nya kite takut amalan kite x byk yg kite buat... betul x? sbb akan pun masa menjangkau umur 30'an pun cam2 gak... skrang ni dh awal 40'an lg la kena fikirkan amalan2 seharian..

Nur-nba said...

Happy belated birthday Nadiah.. Semoga beroleh kebahagiaan hingga ke akhir hayat..

nanakimie said...

happy belated besday sis!semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu...amin...

mirah said...

selamat ulangtahun kelahiran nad..
moga sentiasa dalam rahmat Allah ya :)

Fatimah said...

Selamat ulang tahun kelahiran kak..rupanya kita beza setahun...saya tahun depan 30...