Pages

Wednesday, January 2, 2013

Puteri salju genap 4 tahun

2 Januari kembali lagi. Pada tarikh ini, lahirlah permata hati kami yang sulung. Masih terbayang-bayang lagi saat kelahirannya dahulu. Terasa cepat masa berlalu. Genap 4 tahun usianya kini.

Macam tak percaya anak dara ni dah 4 tahun >_<.


Safiyyah yang solehah...
Semoga dirimu terus membesar sihat di bawah pemeliharaan Allah Yang Maha Esa, dikurniakan akal yang cerdas, badan yang cergas serta diterangkan hati dalam menimba ilmu dunia dan akhirat..ameen..



Nota:

  1. Ada masa, tak nak anak-anak besar cepat. Ada masa pula nak anak-anak cepat besar (biasanya waktu mereka meragam atau buat perangai 'comel' :p). Semoga diri ini lebih sabar dalam mendidik dan membesarkan anak-anak.
  2. InsyaAllah ulangtahun kelahirannya yang kelima nanti kami sudah berada di Malaysia :).


21 comments:

Cik Siti Hajar said...

besar dah anak buah saya ni...
semoga sentiasa dilindungi Allah..amin..:)

nanakimie said...

amin....happy belated besday safiyyah:)

Siti Asiah said...

Selamat hari lahir Safiyyah...nnt balik Mesia acik bg present yea...suke bace kaletah anak2 Nadiah...:)

Anonymous said...


happy belated utk safiyyah yea... muaaaah...

Nieyl said...

Selamat Hari Jadi...:)

fatonahHairil said...

Selamat hari lahir Safiyah...semoga jadi anak yang solehah, penyejuk hati Umi dah papa...

All about a journal said...

Ameen...owh beza sehari ja birthday anak sulung kita yer..

Sanah helwah safiyyah!~

^__^ (abihla puteri salju balik mesia nanti...;p)

Nad @ MamaZN said...

Hepi bday safiyyah!
Moga jadi anak solehah! =)

ishamizu said...

Happy birthday Safiyyah..January baby rupanya or Winter baby..no wonder ummi kata puteri salju! ;) dah la putih melepak orangnya ye hihi..semoga safiyyah menjadi anak yang solehah, berjaya di dunia dan akhirat .

Jemarisuri said...

kejap je rasa masa berlalu...js lg la dh lupa ank time kecik..sedar2 dh bsr rupanya ank2...hihi..

insyaallah jika ada umur yg pjg blh kita jumpa nanti...ameen

~cik atin~ said...

epy befdey safiyyah. may Allah bless u always :)

nurbijen said...

amin! semoga safiyyah menjadi anak yg sentiasa menggembirakan ummi dan ayah

RULZA said...

Betul, kadang2 terasa cepatnya anak membesar..:)

Alhamdulillah tahniah...semoga diberkati usia dan menjadi anak yang solehah....amin

Tahniah gak kat nadiah..selamat hari melahirkan saffiyah..:)

mimmie said...

selamat ulangtahun kelahiran safiyyah... maknanya dh 3 tahun sy ikut perkembangan safiyyah,hehehe semoga menjadi anak solehah untuk ummi dan papa...ameen..

Nida Mohd said...

sekejap je dah 4 tahun kan..anak sy sebaya safiyyah tapi birthday bulan 4..

BTW, happy birthday safiyyah comel..jadi anak yang baik dan solehah utk ummi dan papa..

lady lavender said...

hepi besday puteri salju :-)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Selamat hari lahir saffiyah.. Moga umur dirahmati Ilahi ;-)

Papa Mifz said...

happy belated birthday utk Safiyyah...semoga membesar dengan sihat...amin...

Teratak Hami said...

Happy belated birthday untuk Saffiyah comel :-)

mama aryan said...

hepi belated besday safiyyah... moga menjadi anak yg solehah,berjaya didunia dan akhirat..

aLyNnZ said...

selamat hari jadi puteri salju..sekejapjer masa berlalu..aunty masih ingat saffiyah dgn baju sejuk merah buat org salji..time tu saffiyah around 1 year..comel sampai sekarang..

semoga membesar menjadi kebanggaan ummi dan ayah yer..