Pages

Friday, March 21, 2014

Spring has sprung!



Berbunga-bunga rasa hati tengok ada bunga yang dah berkembang ^_^. Musim bunga secara rasminya bermula semalam. Bunga ni tumbuh dalam minggu lepas kalau tak silap. Halusssss sangat bunganya tapi tetap rasa seronok. Al-maklumlah dah beberapa bulan tak tengok bunga..hehe..


Itulah saiz sebenar bunga. Kalau tak tengok ke bawah, memang tak perasan kewujudan bunga tu.



Note: Spring is definitely one of my favorite season! ^_^

9 comments:

Acik Erna said...

Acik pun suka tengok gambar2 bunga yang nadiah kongsikan

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Akak pun suka bunga Nadiah.. nanti kongsikan gambar bunga banyak2 ye, boleh akak simpan buat koleksi bunga akak... ;)

Ahmad Izuddin said...

wah lawanya. kat temperate region bunga2 rumput pun lawa :)

Nad MamaZN said...

bestnya!

DrCat said...

ah, nanti mesti cantik bila dah berkembang sepenuhnya..

i.am.catlina ^_^ ( sudah pindah blog baru..if u still remember me lah heheehhe)

BUNDA said...

Pertama kali singgah kesini....Salam ukhwah dan salam ziarah dari bunda...

Siti Asiah said...

cam bunga baju kurung ASiah pagi ni jerk, sweet je bunga kecik2 tu...;)

ishamizu said...

I like Spring, too..:)

Cho Zila said...

oooo ingatkan bungatu besar.. kecik jer yerk...