Pages

Friday, December 18, 2009

Safiyyah, Wonderpets & Kiss

Layan aje la video bawah ni ye kenyit

video

Setiap kali tengok kartun Wonderpets, camtu la gayanya. Kalau Wonderpets mula nyanyi, dia pun duk goyang-goyang badan. Kadang-kadang macam duk nyanyi sama gak tapi sepatah pun tak faham apa yang disebutnya sengihnampakgigi.



Video bawah ni pulak Safiyyah duk cium papa dia. Tengok la gaya dia duk cium tu sengihnampakgigi

video

Ternganga je mulutnya tu masa duk cium ihikhik! Masa mula-mula dia reti cium tu terkekeh-kekeh ketawa tengok gaya dia cium. Kadang-kadang tu dia cium sambil jilat pipi skali sengihnampakgigi. Ada masa dia tak nak cium walaupun diminta berkali-kali. Tak kuasa agaknya dia layan karenah ummi dan papanya. Asyik suruh cium je..bukannya dapat apa pun jelir

14 comments:

husna said...

paling suka tengok vidoe safiyyah cium papa dia. suka dia...comei
sungguh2 tengok wonderpets. wonderpets versi asal, bunyi cam best ja.. versi BM lucu.

LOVE2COOK said...

Love mmg enjoyed Safiyyah's vdos! She's soooooo cute! Pls pinch her on my behalf! keke ;)

Nadiah Sidek said...

husna: lucu2 pun best gk tgk. hehe..

love: ok, i will (i always pinch her actually! ahaha..)

pali said...

wonderpets punya kesan sedang menular. huhuhu

Anonymous said...

hehe...comelnye safiyyah tgk wnderpets smpai nk tjatoh sbb pgg sblh tgn je..=D suka tgk pics n video2 safiyyah ni wlaupun xknal..hehe

yatie chomeyl said...

beria saffiyah tgk tv sampai terdongak2 cenggitu sekali hik3x

Nadiah Sidek said...

pali: safiyyah terjangkit dgn uncle pali yg suka tgk wonderpets kot..ehe..

anon: terima kasih sudi ke sini :)

yatie: mmg beria pun! :D

Hamizah said...

exitednya tgk wonder pet..sukanya tgk anak pompuan org..

sarahfazalul said...

apa yang penting --> kerjasama..(nak jumpa safiyyah~)

Nadiah Sidek said...

hamizah: akk teringin anak perempuan ye? smg termakbul impian akk dpt anak perempuan :)

sarah: meh la terbang ke sini~

Jiji said...

musically inclined ! hehehe tomei!~

~mIsS_p00h~ said...

Nadiah~

nnt bwk lari safiyyah jauh sket dr tv~ klu x, ade gak yg kecik2 lg dh pkai 2 mata extra! mcm org yg bg k0men ni~ heeee...

Nadiah Sidek said...

jiji: hehe..

miss pooh: brp kali dh bwk dia lari dpd tv tu tp dia gi jgk..lama2 biar je la :p

Siti Asiah said...

sonok tgok safiyyah..;)