Pages

Monday, March 5, 2012

Langit yang indah

Keluar rumah petang semalam saya perhatikan langit. Subhanallah...cantiknya! Langit membiru dihiasi awan yang berkepul-kepul. Sungguh indah!


Awan berkepul-kepul hampir memenuhi dada langit. Sebahagian awan gelap. Macam nak hujan tapi tak hujan pun


Umpama kapas


Pemandangan dalam gambar tak secantik pemandangan sebenar




Dalam pada saya perhatikan langit, saya terperasan suatu objek. Bulan rupanya! Nampak tak bulan di tengah-tengah tu?


Bulan di waktu petang. Baru pukul 4.30 petang je masa ni


Nota: Musim sejuk dah di penghujung. InsyaAllah musim bunga akan menyusul tak lama lagi ^_^


18 comments:

natasha kamarudin said...

subhanallah cntiknya...

Nad @ MamaZakwan said...

subhanallah....
bestnye dah nak musim bunga!

yatie chomeyl said...

pergi jalan2 kat mana petang2 tu nadiah?

Hanis MY said...

subhanallah...

eh tetiba teringat lagu awan nano pulak...

~najwa~ said...

bestnya dah nak musim bunga ;)


cantik sgt langit dgn awan tu...

LadyBird said...

lady sangat suka awan.. :).. awan cantik.. membentuk pelbagai imej berseni.. :D

Izan Ishak said...

subhanallah.. mmg cantik sgt awan2 tu...

Papa Mifz said...

indah nye kuasa Allah kan...

zietyrahman said...

subhanallah....awan tu nmpak seketul2..cantik sgt..

KhaiRin : anies said...

cantikkkkk...cuaca ms ni pns ke dingin?

OneSimpleMother said...

pic no 4 umpama lukisan.. :)

Asmara said...

SubhanaAllah.. bertuah dpt tengok kejadian cantik sebegini. pandai nadiah ambil gmbr. mmg cantik..

hasnisyakila said...

subhanallah!

cantik!

Nida Mohd said...

Sungguh indah ciptaan Allah..
Seronoknya dah nak start musim bunga eh..

Syigim said...

mmg cantik! bestla kat sana musim sejuk habis, musim bunga masuk. sini kat dubai bila musim sejuk, sejuk sgt, tp bila dah abis musim sejuk terus panas! :(

ibunaznoy said...

mmg cantik & sempurna ciptaanNya..^_^

Teratak Hami said...

subhanaAllah ... cantiknya. Tenang je tengok

Nadiah Sidek said...

yatie: sekitar lincoln je yatie :D

hanis: macam mana lagu awan nano tu? tak pernah dengar :p

ladybird: betul, jadi corak :)

khairin: berangin dan nyaman :)