Pages

Sunday, April 8, 2012

Shakir bermandikan yogurt

Tsk...anak siapa la ni..?
(buat-buat tak kenal pula anak sendiri :p)


Patut la petang tadi senyap je...ada projek rupanya si kenit ni. Baru tinggalkan sekejap je untuk solat...tengok-tengok Shakir dah 'mandi' yogurt -_-". Hasil kerjasama dengan Kak Long dia la ni. Kak Long tukang buka peti ais, si adik punggah barang-barang dalamnya. Hasil punggahan, terjumpa la yogurt. Pandai pula tu buka plastik penutup yogurt.

Nampak je ummi dia, terus sengih. Lepas tu tepuk tangan. Nak marah pun tak jadi :p.



30 comments:

lady scooter said...

Shakir cakap " yeayyy....dapat mandi yogurt!"

kih3...

yatie chomeyl said...

ooo ni la rahsia kelembutan kulit shakir ye..mandi yogurt rupanya. lps ni aunty punnk mandi yogurt gak la, br dpt kulit lembut gebu & putih mcm shakir hehehe

purplesonata said...

cumilnyeeee Shakir~~geram tengok budak ni..hihihi

...sWeeT uMi... said...

hehehe ragam anak kan...tp walaupun bermandikan yogurt muka tu tetap comel....pasni bertambah gebu la kulit dia hehehehehe

eB ezrin said...

eh anak sp yg shomel tuh?
i kan? hik3 ;p

Mummy said...

sibbaik yogurt kak...kalo cili mesin...adoyai...bertuah sungguh

Nad @ MamaZakwan said...

trus tak jadik nak marah kalu gini, hehe

~ yus ~ said...

hehe, Arif pun pernah mandi yogurt macam ni...comel Syakir..:)

transformed housewife said...

biasala tu. budak2 kalau diam sgt tu, ada je 'projek' diaorg. hehe

hasnisyakila said...

wow, shakir looks cute dengan mandian yogurt..hehehe..

nakal ye shakir ^^
nasib baik ummi dia tak marah ye.hiii

Kamalia said...

haha..syakir sgt comel.nasiob baik ummi tak jadi marahkan syakir..:))
nadiah,nnt nak cuba jugakla hotpot potatoes tu..nampak sedap sgt.:)

Nida Mohd said...

sengeh lebar Syakir dapat mandi yogurt..cute!

Maryam Izza said...

Haha Shakir Shakir... knp lah adorable sgt neh...lm2 tgk shakir ni mcm anak mat saleh dah akk hee ^^

p/s lain kali kalo nak main salji yogurt ajak auntie skali yer budak cute

Affieza said...

Tu baru kejap tinggal...kalau lama xtahulah jd ape kt muka Shakir ni...hehe

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Hahaha... shakir comey..
Kalau dah sengih cam tu siapa pun tak jadi marah.. paling tak cubit pipi geram... ^__^

Hanis MY said...

tengok kecomelan tu memang tak jadi nak marah hehe...

Izan Ishak said...

haha...sukahati dapat mandi yogurt sekali sekala...

Asmara said...

kan mmg selalu tak jadi marah bila dia buat muka comel mcm tu. budak2 kan! ;D

zureen said...

patutla kulit shakir tu gebu bak telur dikupas..rupenyer ada rahsia eh..kena buat mask yogurt ni.hikhi.. comell jer dia

Papa Mifz said...

lain kali buat lagi yer Shakir...hehe

sweet life said...

confirm kulit putih mulus..
lembut.. sbb mandi yogurt!!
comei!!

h4ni3 said...

nasib baik ummi dia penyabar
:D

ummi_ziz said...

Argh comelnya dia! Betul, ptt la kulit cantik rupanya mandi yogurt rahsianya ! ;p

Nida said...

olorrrr... tomot-tomot pun tomel :)

Nadiah Sidek said...

lady scooter: memang dia suka pun :p

yatie: aiseh, dah terbocor rahsia shakir pula :p

hasanah: geram sampai rasa nak picit-picit je :p

sweet umi: kalau macam tu ummi dia pun kena mandi yogurt juga la :p

eb: hehe..orang lain pula yang mengaku anak :D

mummy: saya tak buat stok cili mesin ;)

nad: nak marah, jadi tergelak :p

Nadiah Sidek said...

kak yus: oh ye ke? elok la tu..baru jadi geng diorang berdua..hehe..

kak nur: tepat sekali!

hasnisyakila: kalau marah pun bukannya dia faham..hehe..

kak kamalia: cuba la kak hotpot potatoes tu..senang je nak buatnya :)

nida: jadi hiburan buat ummi :p

maryam: salji yogurt kena tunggu hujung tahun nanti :D

nur hayati: tu la pasal

Nadiah Sidek said...

hanis: itu comot namanya..ehe..

kak izan: suka sangat sampai bertepuk tangan :p

asmara: memang pun kak

zureen: lepas buat mask tu nanti bagitau hasilnya ye :D

papa mifz: :p

sweet life: tiru macam shakir ye :p

dr.hanie: belum cukup sabar lagi tapi bila dia sengih macam tu hilang terus rasa marah :D

kak nida: :D

mamalieyna said...

hikhikhik..mmg tak jadi marah kita dibuatnya..comeey sangat awak kan...^_^..bijak..bijak~

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

nak marah pun x jadi sebab tgk muka kawaii sangat...geram la mcm nak geget jer ni ngeeee

nanakimie said...

hee...comel sgt shakir neh:)