Pages

Thursday, April 7, 2011

Safiyyah kalau dah mengantuk...#2

Safiyyah kalau dah mengantuk...#1


Tidur berdiri pun boleh! ^_^
Kejadian 2 hari lepas ni :)


Close up
Berdiri pun boleh lena jugak. Rasa nak terjatuh, dia pindah naik atas katil ;)


Ni pulak sehari sebelum tu. Tidur berdiri jugak. Dia dengar Shakir menangis, dia terus masuk bilik. Shakir dah senyap, dia lentokkan kepala kat katil tu..tengok-tengok dah terlelap..ehe..


Masa ni Safiyyah tersedar dah (mana tak..asyik nak terjatuh je tidur berdiri :p). Muka masih mengantuk lagi tapi lepas tu dia langsung tak jadi nak tidur

31 comments:

Confession of a Coffeeholic Momma said...

ni letih sgt berjaga mlm teman jaga adik yek?

Affieza said...

Ni kes kakak nk tdo sblh adiknya lah ni...hehe

Fazlinil Irma said...

senangnya safiyyah tidur. berdiri pun boleh =)

mamalieyna said...

As salam..

huhu..mcm lama tak singgah sini...dh selamat terima kehadiran org baru ye...waaa tahniah..n comel bby! ''seronok safiyyah ada kwn..hiks...smbl berdiri pun bleh terlena...kelakarlah! ^_^

~♥ iella ♥~ said...

comey la tngh safiyyah nie...budak bijak...leh tdo smbil brdiri..

Suhana Shahril said...

Rambut dah makin panjang,dah nmpk muka mcm gadis pingitan.Wah,mmg ada talent jd kakak. Kakak jaga adik ke?@ Adik yg jaga kakak ni?hehehe..

nanakimie said...

geramnya ngk saffiyah neh!hehe..comey sangat..adek shakir pun comey:)

Bionic women said...

Alahai,,,,sian tengok tapi lucu..boleh plak dia tido berdiri..
comell sangat saffiyah

eB ezrin said...

skali tgk cam muker siaerish la plk :)

kew_chop said...

comelnya kakak saffiyah. cepat2 la samb citer bersalin tu, tak sabar nak tahu camana bersalin dlm air (^o^)

Lady Lavender said...

heehe..mcm senang betul nak tertido..super comey!
p/s: dah boleh harap jaga adik nii..gud big girl safiyyah :-)

OneSimpleMother said...

alalalaaa.. comeynya dia. aishh. geram tengok safiyyah ni.. :)

~Yus~ said...

Salam Nadiah...
comel betul gelagat safiyyah ni :D

yatie chomeyl said...

hhahha kaki tidur rupanya safiyyah ni

kak Erna said...

alahi comelnya dua beradik ni..
senang nya safiyyah tidur..sambil berdiri pun boleh lena..
senang ibunya..

~ yus ~ said...

alahai comelnya saffiyyah. Abid anak akak pun selalu tidur berdiri..huhu

Aleyn said...

Alh comelnyer tidur cenggitu....anak2 memang suka tidur berdiri la kan...anak i yg 3 tahun tu pun kalau dalam keta...suka tidur berdiri gak...

ishamizu said...

hihihi cutenya..letih jaga adik smpi tertido smbil berdiri ke Safiyyah? so cute laa ;)

Nway, sweet sgt pic derg berdua tuh. =)

KSWSK said...

alahai..comelnya safiyyag tido...

♥LOVE2COOK♥ said...

She is such a doll! ;)

Mesti loving towards her brother kan ...

Nadiah Sidek said...

mama miya: safiyyah tido mlm tak sedar apa dah :p

affieza: a'ah..suka sgt nak tido sebelah adik dia ;)

irma: mcm2 gaya tidonya :D

mamalieyna: tq, tq! :)

iella: eheh..

Nadiah Sidek said...

k.ana: rambut mmg dah pjg, masalahnya dia tak nak ikat..huhu..

nanakimie: tq! :D

bionic women: kalau dah ngantuk sgt tu gitu la gayanya :D

eb: ada iras ek? nnt sy tgk semula gmbr aerish ;)

kew chop: dah sambung dah..hee~

Nadiah Sidek said...

lady lavender: mmg senang ;)

OSM: hihi..

Yus: ehe..

yatie: haha..mana ada safiyyah kaki tido

kak erna: kalau ada papa dia..mengada2 sikit..ngantuk pun ditahan mata :p

Nadiah Sidek said...

yus: geng tido berdiri la tu..ehe..

aleyn: mcm mana tido berdiri dlm kereta? tak jatuh ke?

ishamizu: suka gak gmbr tu ;)

KSWSK: :D

sis love: yup, nmpk dia sayang adik dia ;)

Alida Ali said...

Senang safiyyah tido & comel sgt...

kakyong said...

amboi2 kakak safiyyah jaga baby sambil tertidur2...

husna said...

apa pon aksi safiyyah,
safiyyah tetap comel.

tk sabaq nak tengok aksi2 shakir plak nanti.

cikmimmie said...

safiyyah ni kalau sy jumpa mesti kene picit2 je pipi dia tue...comeell...hehe

So Shy Lady said...

hihihi safiyyah niii...mcm2 aksi gaya tido die....mmmuuuuaaahhhh!

andynurehanadibahrahim said...

gerrraaammnya tgk safiyaahh niee!! chmel sgt!

♥naematulsaadahismail♥ said...

salam singgah..comelnya tidur berdiri..
my nephew pn salu tdo berdiri dalam kereta..
psst...suka nama safiyyah..