Pages

Tuesday, April 12, 2011

Safiyyah nak terjun tasik!!!

Tarikh kejadian: 16 Mac 2011
Tempat kejadian: Holmes Lake Park


Isk. Tengok la anak dara ni. Tanah punya la luas, tasik jugak yang dia berkenan. Melalak-lalak tak dapat masuk dalam tasik -_-". Dia ingat tasik ni cetek agaknya


Dah lama berlaku baru nak cerita :p. Saya tak sempat nak buat entry ni...'meletup' awal. Kami saje jalan-jalan ambil angin di Holmes Lake Park petang tu memandangkan cuaca elok. Saya pun ambil kesempatan la berjalan-jalan kat situ dengan harapan mudah bersalin nantinya.

Gambar-gambar bawah ni sekitar Holmes Lake Park..hari yang sama Safiyyah nak terjun tasik tu le :p. Sambil jalan sambil ambil gambar ;). Winter berakhir dah masa ni..sekarang ni Spring :)










Berdua lebih baik..? :p




Macam dah malam pulak




Cik Safiyyah yang suka sangat main air sampai nak berendam dalam tasik :p

19 comments:

cikmimmie said...

hehehe..kelakarlah safiyyah nie

mamalieyna said...

cantiknye pemandangan...dan hai la safiyyah...mau terjun sudah..ekeke..comel~

[-suziey-] said...

cantiknya gbr sunset..sume gbr cantik :)

Suhana Shahril said...

Subahanallah..cantiknya.
Safiyyah boleh kawan dgn Adlin, Adlin pun pantang suruh mandi,cepat jer tanggalkan baju sbb suka main dgn air.hehehe...
Ibu yg sdg berpantang tu sihat ke?
Bila nak citer kisah berpantang di luar negara?

nanakimie said...

hehe..mujur xjtuh:)t ajak umi p mandi pantai yer ngn adik:)

yatie chomeyl said...

sbb nadiah jalan2 kat sini la jd cepat bersalin kan Shakir tu ehe

Affieza said...

Beraninya dia nk terjun tasik tu...huhu

kak Erna said...

nadiah..cantiknya..mana safiyyah tak geram..membiru airnya..
gambar2 yang nadiah kongsikan disini..sangat cantik..tak jemu dipandag..

AshAnas said...

Terjun safiyyah jgn tak terjun, hehe.... Cantik la scenery tu kak....

Ummi Salsabila said...

Subhanallah.indahnya! safiyyah ni berani betullah..Hihi

fa10 said...

ni klu blik mesia mesti berendam jer kerjanya.. panas!

Aleyn said...

Very nice view...damai jer rasa...

~♥ iella ♥~ said...

saffiyah kan bijak orgnya...tmpt luas tak main laaaa..hihi

cantik permandangan kt sana..teringinnya nk g sanaaa..

kakyong said...

ish ish safiyyah.. takut la makcik tgk...

view semua cantik2 , Masya Allah...

eB ezrin said...

canteknnyer... biler la kami nk sampai nih? :)

Nadiah Sidek said...

cikmimmie: hehe..

mamalieyna: tu la..suka hati dia je nak masuk dlm tasik

suziey: tq :)

k.ana: alhamdulillah sihat2 aje kak ana. insyaAllah nnt nadiah cerita :)

nanakimie: sini takde pantai la nana..huhu..

yatie: salah 1 asbab juga kot ;)

affieza: safiyyah bukannya reti takut

Nadiah Sidek said...

kak erna: safiyyah pantang jumpa air kak :p

ashanas: kena belajar menyelam & berenang dulu baru blh terjun ;)

ummi salsabila: mmg pun..berani tak bertempat :p

k.fa10: hehe..

aleyn: yup :)

iella: mai la jln2 sini ;)

kakyong: safiyyah tak takut pun :p

eb: jom bercuti kat sini bwk aerish & aed sekali ;)

ishamizu said...

hihi berani Safiyyah ni yer..good girl!

Nway, cantik tpt tu..subhanallah!

boundaries said...

berkenan part sepasang itik tu:)