Pages

Thursday, April 14, 2011

Siapa nak voucher Zulian?

Ada sesiapa nak beli barangan Zulian tak bulan ni? Saya dapat voucher Zulian..menang giveaway (Simple 2nd Giveaway from Dilaz). Saya nak bagi voucher tu pada sesiapa yang nak sebab saya takde budget la nak beli bulan ni. Voucher tu sah sehingga 30 April ni je. Kalau nak, emel saya (nadiah_s@yahoo.com) cepat ye. Siapa cepat dia dapat ;).

Nilai voucher yang saya dapat:


Voucher ni hanya boleh digunakan di Dilaz Collection (http://dilazcollection.blogspot.com/) sahaja tau. Nak tengok barangan Zulian yang dijual di Dilaz Collection klik link yang saya bagi tu ye..

6 comments:

~ yus ~ said...

tak pernah beli brg zhulian sebenarnya..

apa pun moga adalah yg boleh guna voucher tu ya nadiah, kalau tak sayang juga..:)

ibu_Arifa said...

huhu..nak..nak..hihihi..malunyer mintak mcm nih..

kak Erna said...

nadiah..akak pernah jugak beli barangan zulian .tahan jugak kan.

lina said...

salam nadia - akak mmg suka keronsang nyer tahan lama dan pin nyer tajam tudang tak rosak bila pakai.

Nadiah Sidek said...

k.yus: tu la..sayang jgk kalau dibiar mcm tu je..tu yg nak bg org ;)

ibu arifa: hihi..nak malu apanya..mmg sy nak bg org pun. nnt emel sy ye :)

kak erna: a'ah, tahan jgk

k.lina: cantik la kerongsangnya. baru tau zulian ada jual kerongsang jgk

Ummi Hanie said...

hanie dah lame gune n jual zhulian sikit2...ni pun ade lg stok lame nk perabihkan murah2...