Pages

Wednesday, April 27, 2011

Wordless Wednesday: Kakak jaga adik atau...

...adik jaga kakak? :D

30 comments:

~♥ iella ♥~ said...

kakak nie rajin tidoo rasanya...slalunya adik jaga kakak..hihi

Fazlinil Irma said...

kakak penat jaga adik. sampai tertido. :)

h4ni3 said...

ini ialah...

adik jaga..

kakak tidooo.. hihi


peluk cium utk safiyyah dan shakir :)

~ yus ~ said...

hehe..ya ke adik jaga kakak tu? Kakak dah tidur, adik mata segar lagi...:)

Kamsiah said...

salam
kekeke..lucunya...nasib baik adik takleh meniarap,merangkak lg..kalau tak mau dicucuk mata,hidung akak tu..

nanakimie said...

hehe...adek jelir lidah yer...kakak penat tu jga adek:)

OneSimpleMother said...

kakak mithali ni.. comeynya bedung shakir tu.. hehehe

Mama Iman said...

ala sweetnya.... sian kakak... penat jaga adik... :D

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ehehheeh terubat skit sakit kepala den bila tgk gambor ni..:-)

lina said...

comel jer dua beradik ni...

radziah AR said...

kakak penat jaga adik, adik x nak jg tdr, baik kakak yg tidur....
eeee....geramlah tgk baby syakir... rindu nak ada baby....kena tambah ahli baru ni thn dpn...

Nida said...

olorrrrr..... ni adik jaga kakak..hehe

E'za a.k.a aiezza sue said...

santun..nye, kakak tido..memang kakak penat tu :)

Erna said...

nadiah..adik yang jaga kakak ni..adik tak tidur pun he he

♥MAMASYAZA♥ said...

akak jaga adik, akhirnya akak yg tdo dulu, letih nak tdokan adik le tu ekkk

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam dan salam perkenalan dr BSB. comel nyer baby nieee...tapi cian kakak kena jaga adik pulak.

ishamizu said...

hihii comel! kakak pnt jg adik smpi ttdo, tp adik tk nk tdo2 lg. ;)

~EcahAbu~ said...

hehehe..dah macam anak dara je safiyyah ni :)

cikmimmie said...

kakak jaga adik sambil tido...hehehe..shakir dh tembam la kak ..

~najwa~ said...

kakak syg sgt kat adik, jaga adik sampai tertidur..heheh

Lady Lavender said...

hiihii..penat jaga adik sampai tetido ..dah boleh harap sgt dah ni :-)

Rosie Rose said...

wahhhhh sangat comey la kakak dan adiknya nihhh.... hiks! yg si kakak macam penat sgtttt jer tgkkan adiknya... =^.~=

eB ezrin said...

comel sgt... geram3 :)

myamyza said...

HOLLOH2... suwitnye..

Aleyn said...

Hahaha....selalu cam tu kan....

Izan Ishak said...

hehehe...adik jaga kakak ye~

sweet betul dua2 nih~

Nadiah Sidek said...

iella: mana ada si kakak rajin tido..kebetulan je ;)

irma: penat melompat :p

h4ni3: tepat sekali! hihi..

k.yus: lps tu si adik tido jugak ;)

k.kamsiah: hehe..tu la

nanakimie: penat main ada la :p

OSM: safiyyah suka tgk gmbr2 kat bedung tu ;)

mama iman: :D

rose: mmg boleh hilang sakit kepala tgk budak2, kan? :)

Nadiah Sidek said...

k.lina: tq! :)

k.zie: tmbh kak..jgn tak tmbh :D

k.nida: hehe..

e'za: mcm2 gaya dia tido..santun ada..tertonggeng pun ada :p

k.erna: ehehe..

mamasyaza: kakaknya dah ngantuk sgt ;)

BSB: salam kenal :)

ishamizu: adiknya lmbt pulak nak lelap mata :)

ecahabu: tu la..kdg2 tgk dia mmg dah mcm anak dara :p

Nadiah Sidek said...

cikmimmie: tembam sikit je :)

najwa: hehe..

lady lavender: harap cium adik boleh la..hihi..

rosie rose:

eb: :D

myamyza: ehe..

aleyn: hehe..

k.izan: nmpk gayanya adik la jaga kakak sbb adik tak tido lagi :p

kakyong said...

heheheh.. sweet jer safiyyah... ni kakak ke adik yg jaga kakak ni.. ;)


n3 terbaru kakyong
Selamat Pengantin baru dan Tahniah Fazreen Rafi
Keputusan Cabutan Bertuah – contest aksi si cilik berbasikal
keyword carian di kakyong.com