Pages

Monday, October 31, 2011

Telur separa bungkus

Tada...ni la telur separa bungkus saya...



Niat asal nak buat telur bungkus tapi intinya banyak sangat sampai tak boleh nak bungkus betul-betul. Makanya...terhasillah telur separa bungkus..hihi..


12 comments:

...sWeeT uMi... said...

hehehe jadilah...janji ada rupe nye....

Zefa NorAsmara said...

Ibu Yusuf kalau makan kat kedai suka order telur bungkus.. tp tak pernah sekali pun masak sendiri.. hehe..

Fazlinil Irma said...

telur pun cekci.. tak cukup kain nak bungkus.. kikiii.

kakyong said...

separuh bungkus ni baru best.. leh intai2 isinya.. ;)

♥MAMASYAZA♥ said...

baru semlm makan telo bungkus

Hamizah said...

menarik tu..
boleh tiru..hehe

Teratak Hami said...

Macam bagus jugak idea masakan ini... simple tapi menarik.

idasm said...

inti byklah lagi best....

Izan Ishak said...

ok sgt dah ni nadiah. janji boleh ngap dan sedap kan!

Huda said...

sedapnye kak :) janji boleh ngap mcm kak izan cakap :)

pss: alhamdulillah, adik huda dah recover dpt mc smpi jumaat ni.

Nadiah Sidek said...

sweet umi: janji boleh makan. hihi..

k.zefa: nadiah duk sini baru buat sendiri :p

irma: hihi..telur seksi takpe

kakyong: tak payah intai pun dah boleh nampak :D

mamasyaza: yum!

Nadiah Sidek said...

k.hamizah: tiru la. hehe..

teratak hami: ni pun kes dah tak tahu nak masak apa :p

k.ida: nadiah pulak kurang minat isi banyak

k.izan: betul, betul!

huda: alhamdulillah sihat dah dia ye