Pages

Wednesday, September 19, 2012

WW: Sebelum dan selepas

#1

Sebelum



Selepas




#2

Sebelum



Selepas




16 comments:

sweet life said...

potong bagi pendek.. senang nak jaga..
kurang kebarangkalian ada kutu...
hehe...

tak kiralah sebelum or selepas..
mereka tetap comei ....^^....

Acik Erna said...

Assalam Nadiah..dua beradik yang sangat comel

eB said...

comelnyer....
suker tgk. kemas...
tapi aerish x mo ptg rambot.
mau mrajok x mo mkn nanti. hu3

transformed housewife said...

siapa yg potongkan rambut diaorg? kalau anak2 knur, papa diaorg yg potongkan. knur mmg tak pandai nk potong sbb mesti senget benget.

Fazlinil Irma said...

cantik rambut safiyyah ikal mayang.. tp sy tau susah nak sikat.. kusut.. sian dia.. betul takk..?

Nad @ MamaZN said...

comelnye shakir!
bile dh gondol camtu, nampak lagi matured plak die, hhhehe

Nadiah Sidek said...

bainah: yup, lebih mudah dijaga :)

kak erna: alhamdulillah

eb: ni nasib baiklah safiyyah tak kisah rambutnya dipotong

kak nur: papa diorang yang jadi tukang guntingnya :D

irma: ikutkan hati sayang nak potong rambut safiyyah tapi terpaksa sebab dia tak nak sikat rambut. nak sikat rambut dia kena 'bergaduh' dulu. rimas tengoknya. tu yang potong juga tu

nad: kadang-kadang nampak macam budak besar, kadang-kadang nampak macam budak kecil yang baru tumbuh rambut je :p

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Sayang pula tengok rambut panjang Safiyah di potong.. cantik tengok hujung rambutnya yang ikal itu..

Tapi kedua-duanya tetap comey... auntie suka...

Nur-nba said...

Dua2 anak Nadiah sangat comel.. Rambut pendek lebih mudah diurus.

Nur-nba said...

Dua2 anak Nadiah sangat comel.. Rambut pendek lebih mudah diurus.

Nur-nba said...

Dua2 anak Nadiah sangat comel.. Rambut pendek lebih mudah diurus.

Imah Dinor said...

imah suka tgk bila diarang rambut panjang..anak2 imah pun sama tp bila dah mula sek kena la potong jugak sbb nak bg kemas sikit...

nida husna said...

comelnye budak 2org ni. gebu sangat. macam nak cubit2 jer pipi tu hihihihi

Huda said...

dah pendek ye rambut kakak dan adik :) chomeyl sgt :)

Nadiah Sidek said...

kak yati: memang sayang kak tapi terpaksa potong..huhu..

kak nur: ye, lebih mudah diurus :)

kak imah: terpaksa potong kak..uhuk!

nida husna: cubit la kalau boleh..hihi..

huda: a'ah, dah pendek :)

yatie chomeyl said...

syakir makin hensem tp sayangnya rambut safiyyah tu, sayangnya bila potonggggg