Pages

Sunday, April 11, 2010

Suatu petang bersama Safiyyah

Ni cerita petang semalam. Kali ni biarlah gambar yang bercerita pulak kenyit


Bayang-bayang yang setia menemani Safiyyah petang semalam senyumkenyit


Mula-mula macam takut nak sentuh daun tu..


Tak lama pastu suka pulak walaupun daun tu tajam-tajam senyumkenyit


Eh, eh...rumput la!


Ada harta karun tak agak-agaknya kat sini ye? fikir



Sesi pencarian harta karun giat dijalankan duit


Got it!


*Zoom in*


Hmm...berapa agaknya boleh dapat kalau jual ek?


Ahhh...jumpa harta karun lagi! Pakcik kayo! menari Eh, kenapa pakcik pulak yang kaya?


Jumpa bola hijau pulak! Err..tapi tak sampai la. Papa...tolong pass bola tu kat Safiyyah...


Yay...dapat dah! Thank you papa! cium


Tengok papa dan uncle Hafiz main tenis


Encik Wan Zaki dan Encik Hafiz melepas gian main tenis lepas beberapa bulan tak dapat main sengihnampakgigi



Tak best la main tenis cara papa. Ni cara Safiyyah main tenis. Laaaagi best! Wanna play with me? senyumkenyit

29 comments:

ibunafis said...

safiyyah di ptg yg mendamaikan..bes btul dia xplore kat situ ye..

al-lavendari said...

kesian safiyyah keseorangan bermain "bola pegang lepas" ..

aLyNnZ said...

owhh winter dh berakhir..bnyk aktiviti blh dilakukn..lama x tgk saffiyah..semakin bijak..

tp apa yg saffiyah pegang tuu..benda warna coklat bulat2..

Ros Illiyyuun said...

Hepinya budak kecik tu ye... :)

husna said...

ha.
baru ada cerita safiyyah..
hehehehe.
husna sgt suka gambaq 1st.cantik.
syok a tak payah pakai baju berlapis2 dh bl nk keluaq.

mamalieyna said...

alahai sgt la cumel si safiyyah ni..gewaammnye..pipi putih gebus! ^_^

tingginya bayang2 dia..hehe..

Sari said...

ble ker syer harta karun tu dgn untie? hehe

Sakinah said...

alahai comelnya tangan kena zoom in..

ibu_Arifa said...

cantiknyer sepetang di sana.. syoklah safiyyah dapat teroka dunia luar rumah mcm tu.. mcm2 dia nak selidik kan?

ummumishkah said...

Seronok nyer safiyyah dapat lepas bebas... siap main tennis lagi tu! :)

Syigim said...

welcome back dear nadiah! :) suka sgt tgk pipi safiyyah ;)

meenlove said...

seronok safiyyah dpt keluar jenjalan.. hihi..
tp mane la ummi saffiyah ek..lame xnmpk die.. =)

Srikandi Mujahid said...

winter main snow.
spring main rumput.
tp gye ttp sme!
comel la safiyyah ni.

:)

Chik Na said...

sian nengok safiyyah main sorang sorang,,bila nak bagi adik kat safiyyah plak :-)

sarahfazalul said...

safiyyah, safiyyah, oh safiyyah..(angau ngan budak chomel tu) =p

Mama Adli said...

wah menariknya....seronok tgk dia menikmati nature

qaseh mas said...

salam nadiah

subhanallah comelnya Safiyyah..

kakyong said...

amboi.. sonoknya safiyyah menikmati alam...
geram nya tengok pp dia....

deena farhana said...

piyyaaahhh...nak kiss dieeeeeeee

ehehe..piyyaaah tu nama manje safiyyah sy pggil..ehehehe

Nadiah Sidek said...

ibunafis: dpt tmpt luas..mmg la seronok dia explore ;)

al-lavendari: hihi..nak buat mcm mana..umminya sibuk dgn kamera :D

alynnz: yup, byk benda blh buat bila hbs winter ;)

ros: happy la dpt lps bebas ;)

husna: gmbr 1st tu la yg paling susah nak snap..

mamalieyna: ada gmbr yg lg tinggi bygnya tp gmbr tu tak jd sgt ;)

Nadiah Sidek said...

sari: blh..blh..meh la sini..safiyyah kasi kat aunty sari skit ;)

sakinah: susah juga nak snap gmbr tu sbb tgnnya tak duduk diam :)

ibu arifa: tu la..kat luar mcm2 lg blh jumpa

ummumishkah: hihi..main tenis cara safiyyah tu special..

syigim: harap pipi je yg labuh..bdnnya kecik aje :D

meen: umminya merajuk sbb semua org duk tny psl safiyyah je. ehe..

Nadiah Sidek said...

srikandi: tang mana yg sama tu?

chik na: kalau bg adik kat safiyyah skrg pun bkn adik safiyyah blh main sama lg..hihi..

sarah: bahaya tu sarah..kang takleh concentrate study lak..hehe..

mama adli: ;)

qaseh: alhamdulillah :)

kakyong: nnt nadiah tlg picit pipi safiyyah bg pihak kakyong ye :D

deena: ada nama manja la pulak..ehe..

yatie chomeyl said...

chomeyl gile kasut pink + baju pink + safiyah ;)

nilza eeriaz said...

geram tengok pipi bambam safiyyah.nk geget ley?hehehe

Nida said...

Geramnya tengok pipi Safiyyah.. melayut-layut aka tembam gitu...

Ummi Salsabila said...

alolo..sgt shomella safiyyah ni.best dpt explore mcm2 kan..

Nadiah Sidek said...

yatie: sah2 yatie minat pink ni :D

nilza: gigit la..safiyyah tak kisah..hihi..

nida: melayut2? hihi..

ummi salsabila: seronok sampai tak nak balik..ehe..

sweetsal said...

ingat anak2 masa kecik2 dulu suka main macam tu la..lambung2 bola..last2 pecah cermin tingkap..rindu pulak kt anak kecik..hehe!

boundaries said...

i like this post, simple dan byk gmbr^_^