Pages

Monday, March 28, 2011

Wajah terbaru Shakir

Dah botak! ^_^
Selamat dah 'dikerjakan' papa di hari ke-7 :)


Meh tengok pulak aksi Safiyyah masa rambut adik dia dipotong dan dicukur..

Suka pulak Safiyyah tengok papa botakkan rambut Shakir. Mula-mula tengok dari jauh je


Eh..makin dekat pulak!


Sampai senget-senget kepala duk tengok..hihi..


Last but not least...khas buat tatapan semua..

"Assalamualaikum dan salam kenal semua. Nama saya Shakir." ^_^

33 comments:

yatie chomeyl said...

wpon botak ttp hensem :)

Confession of a Coffeeholic Momma said...

haaaaaa dogol.... muka cam sedih aje kena cukur... sampai hati buang rambut enchem saya. :D

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

waaa baik je kakak tnggu si adik digondol..ehehe

berkerut2 dahi shakir tgk ummi dia amek gambor dia.."tak encem dah umi..dah botak.."eehehe

makcik rehan KJB said...

Barakallahufiihaa....

Tahniah nadiah

aZriNi said...

suke tgk baby..geram jee cium2..tahniah akak.. :)

Nida said...

olorrr.... botak dah dia.. hehe

Affieza said...

Cutenya dia...mcm kakaknya juga..hehe

mirah said...

macam muka safiyyah kah? nampak bukan...hihi

Mukminah Wahab said...

tahniah akak!
comel baby shakir macam kak safiyyah die..hehehe.

Izan Ishak said...

hensem sungguh bby shakir wpun dah botak...

aksi si kakak safiyyah buat kak izan senyum2 je...bukan main chubby pipi dia skrg~

lina said...

tahniah nadiah..wah dah dpt baby baru :)

AshAnas said...

nama mcm nama aunty, suke2! hehe... comel la baby botak nih!

syawalsimpsons said...

ala tomey cam syawal lak...mak sue pakai pencukur cukur kpala syawal 2...tido je x grk org kerjakan dier...hehehheeh

fawwaznuha said...

comel syakir ni..sis, nt ceritalah pengalaman bersalin water birth ni ye

~ yus ~ said...

Tahniah Nadiah for the new boy Shakir.

Hencem dia walaupun dah botak..:)

Syigim said...

ololololo....berkerut2 dia kena botakkan.

sukanya nama shakir!!! :D

cikmimmie said...

tahniah kak...comeyy baby shakir..mata sepet mcm kaklong safiyyah jugak..

asiah maryam(kak ina) said...

tahniah nadiah kerana selamat melahirkan seorang mujahid...

nanakimie said...

kakak n adek yg comey:)hehe...mesti saffiyah geram kan nak maen ngan shakir:)

~najwa~ said...

mata dia mcm nad lah ;)

ishamizu said...

Wsalam Syakir..comelnya awk ni! :)

dinor's family said...

comelnya shakir..cepat tul dah besar pun...

Nadiah Sidek said...

yatie: tq aunty yatie! ^_^

mama miya: hehe..takpe, nnt tumbuh balik

rose: tgk adik dia digondol suka tapi bila nak potong rambut dia..bkn main susah lagi :p

MR: tq kak! :)

azrini: tq :)

k.nida: hehe..

affieza: bkn cute mcm ummi dia ek? :p

Nadiah Sidek said...

k.mirah: tak tau la kak sama ke tak..hihi..

meen: ehe..tq!

k.izan: pipi safiyyah bertmbh labuh..badan mcm tu jgk :p

k.lina: tq kak lina! :)

ashanas: shakir & aunty shaakira :D

syawalsimpsons: mula2 suami saya gunting dulu..pastu baru cukur..senang sikit ;)

fawwaznuha: insyaAllah :)

Nadiah Sidek said...

k.yus: tq kak :)

syigim: dia mmg suka kerut2 kening mcm byk sgt masalah..hihi..

cikmimmie: dah ummi diorg pun mata sepet :p

k.ina: tq kak ina :)

nanakimie: kena tunggu adik dia besar sikit baru boleh main sama2 ;)

najwa: mata sepet :p

ishamizu: tq aunty! :)

dinor: tu la..kejap je dah 10 hari

kak Erna said...

salam kenal syakir..dari wan..he he..comelnya dia..

Wan Jun Smile said...

hahahaha..comei gelagah safiyyah... dah de kwn baru... huhuhuhu

~Yus~ said...

comelnye syakir... ni yg buat tak sabar nak tunggu baby sendiri keluar ni... hihi

Ummi Salsabila said...

machonya syakir sudah botak!
teringat adam dulu..;)

kakyong said...

berkerut dahi.. kecik2 dah kuat berfikri ni... bijak pandai ni..

Ummi Hanie said...

comei shakir...sonok kan kak..tmbh baby lagi ? hehehe :p
same la dgn suami hanie,cukur sndiri kepala anak..kdg tu berdua dgn hanie ;)

aLyNnZ said...

seronoknyer..dapat sepasang..alhamdulillah..

bersama kak Es said...

sama dengan nama anak akak yang bongsu Syakir :)