Pages

Sunday, February 12, 2012

Abu Bakar Ellah versi Lincoln

Itu kata papa Shakir la.


Tapi....

...rambut Abu Bakar Ellah tak sependek ni tau! Huhu..


Habis rambut depan Shakir dikerjakan papa. Kesian Shakir jadi mangsa :p



Semalam baru dipotong rambut Shakir buat kali pertamanya sejak rambutnya tumbuh selepas dibotakkan ketika berusia 7 hari. Itu pun rambut depan je yang dipotong..dah hampir nak menutup mata. Rambut belakang tak perlu dipotong lagi. Harap-harapnya cepat la rambut depan tu tumbuh..


21 comments:

アヌムちゃん said...

haha comelnye!!

nanakimie said...

hehe....tetap nsem n comel:)

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

comel je versi abu bakar elah jr.ni

Nad @ MamaZakwan said...

ingatkan pakai kopiah itam tadi, hehe

yatie chomeyl said...

mgm style abu bakar ellah ni lah stail rmbut SN yg mommy dia slh potong 3 bulan lepas...nsb baik skrg dh ok huhuhuh legaaaaaa

Kamalia said...

haha..papa buat ye?takpe syakir tetap nampk hensem di mata auntie tau..

Affieza said...

Haha...Shakir maintain je senyum dgn sikat tu wlpn rambut dh kena potong...

Izan Ishak said...

hehe... takpe shakir... nnti rambut tu tumbuh balik mesti comel. ehhh... skrg pun comel ape!

Amirul Faiz Abd. Razak said...

Hehe, Abu Bakar Ellah, fuhh, stailo wor potongan rambutnya. :)

KhaiRin : anies said...

kena simpan pic ni...nnt da bsr dia akn kenal siapa ABE tu hehehhe

RULZA said...

comelnya..huhu

Pretty Ryna said...

haih comeynya dia...geram tgk...

HuMayRah HaYatI said...

Tomei..tomei..tomei...

zietyrahman said...

oooh..shakir yg sangat comel..

LadyBird said...

still hensem.. :D

zana said...

Waaa...shakir hensemmm! kecik2 lagi dh hensem besar nanti mesti lagi hensem nie.. hehe... style habis nie rmbut dia.


comel sangat =D

hasnisyakila said...

hari ni nak komen untuk shakir^^


hello shakir! ensemnya rambut shakir....nampak gayanya ummipapa shakir cepat dapat menantu nanti...^^


ummu safiyyah : kak nadiah, rambut shakir ade style la...hehehe...

Zaza Fakharuldin said...

alolo. comelnyeeee

Nieda said...

Haahah. Betul lah Abu Bakar Elah.
Tapi comel ..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ekeke.. ensem ape shakir versi abu bakar ellah pun...

tape, nnti tumbuh balik lg ensem taw!

aLyNnZ said...

ala tomei2x...xper terlebey pendek lambat sket nak panjang nyer..cam anak jepun..hikhik