Pages

Wednesday, February 22, 2012

WW: Bakal chef..?


















22 comments:

Mukminah Wahab said...

macam real je dapur yg safiyyah masak tuh...pape pon anak2 akak memang sweet..^^

mimmie said...

rajinnya kak long masak...ummi tak masak ke arini??hehehehe

hasnisyakila said...

shakir pun main masak2 ye.....bagus2...

nanti boleh join master chef junior. hehehe...^^

KhaiRin : anies said...

msk pe tu? hehehe

Huda said...

comel bangat :)

Amirul Faiz Abd. Razak said...

Hehe, rilek la abah umi nya, anak-anak dah boleh masak untuk satu family. :D

Hanis MY said...

seronoknya tengok mereka masak2 comel sgt... shakir nampak khusyuk betul...

nanakimie said...

seronoknya....rasa nk ulang balek zaman kecik2 dulu

rajen shakir tlg kaklong ye:)

p/s : sis,komen nana sebelum ni masuk spam x?

~najwa~ said...

lengkap dengan sink mainan ke? baru 1st time tgk, jakun le plk ;)

Kamalia said...

bersungguh dua beradik tu masak nampaknya..
nanti dah siap masak auntie nak sikit ye.

Princess Solehah said...

alahai, comelnya :)

incik said...

comelnyeee!comel sgt2!

Affieza said...

Dua2 minat masak ekh...hehe

ummu said...

salam Ummu Syuhada
subahanallah
alangkah gembiranya hati akak,
melihat kegembiraan adik sekeluarga
anak2 kecil perlukan masa untuk bergembira dan bermain bersama, kak Ummu Syuhada...
dari aktiviti seperti itu, boleh membina kemahiran komunikasi sesama rakan sebaya sekaligus membina keyakinan diri anak.
macam real je lihat si kecil berdua memasak...

Asmara said...

comelnya main masak2. hehe.. dah siap jemput auntie dtg makan ye. :D

eB ezrin said...

mmg ader gayer tuh :)

Papa Mifz said...

comel la 2 beradik nih...:)

Nur-nba said...

Nadiah dah boleh buka cafe lepas ni.. hehe.

Bersemangat anak2 Nadiah.. + comel sangat..

Nida said...

rasa macam baru je Nadiah bersalin.. tuptup dah pandai berdiri pun si Syakir tu

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

shakir pon nak jd masterchef junior ye eheheh so suwettt

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

shakir pon nak jd masterchef junior ye eheheh so suwettt

Izan Ishak said...

wahhh... hebatlah dapur safiyyah... siap ada sinki tu...