Pages

Sunday, November 11, 2012

Buat macam rumah sendiri

Macam nilah gelagat anak-anak di kedai buku. Dibuat macam rumah sendiri je ^_^. Lama dah ni...bulan Julai lepas. Langsung terlupa pasal aktiviti anak-anak di kedai buku. Belek-belek gambar, terjumpa gambar-gambar ni :).




Shakir sebelum ni tak nampak minatnya pada buku (koyak buku dia sukalah :p), mahu juga dah berjinak-jinak dengan buku. Selalu tengok kak long baca buku di rumah, terpengaruh jugalah dia. Alhamdulillah, pengaruh yang baik :). Err...tapi aktiviti mengoyak buku masih menjadi aktiviti kegemaran >_<. 




Safiyyah siap meniarap di kedai buku tu ^_^. 


 Macam tengah buat persembahan pula ^_^.




Ada juga sudut bermain disediakan di sini. Yang ni tempat main lego. Satu sudut lagi tempat main keretapi (Thomas and friends).


10 comments:

Afina Sabri said...

Kan bagus kalau semua kedai buku di Malaysia mesra pembaca. Setakat ni Borders, MPH dan Kinokuniya je yang sediakan tempat duduk untuk membaca.

Deq's Qienz said...

rajinnya diorg stadi..hikhik salam kenal ya :)

Fazlinil Irma said...

safiyyah dgn shakir boleh geng jalan dgn sy.. buat kedai buku mcm rumah sdiri.. :)

kdg siap minta dorg bukak pembalut novel nak tgok isi. ;)

boundaries said...

seronoknya.....nak main gak

sweet life said...

bestnyer dapat layan anak...
hehe.. comeinyer dorang... ...^^...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Seronok budak berdua tu dikedai buku.. suka hati nak buat apa ;-)

nur said...

Seronok tgk telatah mereka berdua di kedai buku :)

Oyis said...

dah mcm anak2 mat salleh rupa anak2 nadiah ni, terutama si shakir tu. Alhamdulillah comel2 semua :)

transformed housewife said...

bila dah diajar sukakan buku, insyallah anak2 akan suka membaca.

aLyNnZ said...

nadiah seronok kalau anak2 jadi ulat buku kan..bagus saffiyah jd cth terbaik..kedai buku ni cam library lar..bestt