Pages

Thursday, November 22, 2012

Akhirnya..."No!"

Al-kisah anak teruna ni di rumah minggu lepas...

Punyalah tak nak melayan ummi. Macam-macam isyarat dia buat yang dia malas nak layan ummi tapi ummi ni tak faham-faham juga.

Akhirnya...

"No!" Keluar juga perkataan ni dari mulunya.

Hihi. Sabar je la.

Mana taknya, ummi asyik suruh sebut perkataan-perkataan yang sama berulang kali sampai dia pun malas nak layan :p.



Sebelum tu elok je dia melayan tapi terlupa nak rakam. Bila mula rakam, dia pun dah penat dan malas layan ummi ^_^.


6 comments:

Nia Ridzwan said...

ummi......mama!

hehe comelnya shakir, semoga soleh dunia akhirat ^^

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

comey dak shakir ni.. geram tengok..

hahaha "NO" :P

Siti Asiah said...

takmo layan umi ye Shakir...ala tomei2

Mixed-family in da house.... said...

hhahahaaha...cute jer bila umi jadi mama ......hehehehehe

Aleyn said...

Heheh....Comelnyer dia

Diayana Amirah said...

Sebut ummi... "mama".. comel betul syakir ni