Pages

Tuesday, February 5, 2013

Kawan baik








Itu waktu tengah baiklah. Tengah baik nak menepek je berdua buat benda yang sama :D.
Waktu bergaduh usah ceritalah. Pening kepala dibuatnya! :p



*** Kate Spade surprise sale (2 hari sahaja). Berminat? Kunjungi: https://www.facebook.com/WansWanzShop :)

15 comments:

Ummi Salsabila said...

Setuju ayat akhir sekaali tu.Bila bergaduh...adui..hihihi

Asyifa Mustaffa said...

Biasa la tu...time baik....mcm x nak berenggang lansung....bila gaduh....mcm nak terbalik rumah...pening kepala dibuatnya....

Nida Mohd said...

dah nama pun adik beradik ye tak..sama macam anak2 saya..kalo time bergaduh adoii la..mak nya yg jadi tarzan..

Nad MamaZN said...

Comey2 belaka... =)

NzA said...

comel je mrk brdua nie....

radziah AR said...

shakir sedut air sampai kecut pipi tu....sedap betul air umi buat....

sweet life said...

comeinyer mereka!!! ....^^....

Oyis said...

comel dua beradik nih!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Dua orang budak comel yang baik... nak peluk dia ketat2 :D

Papa Mifz said...

biasalah budak2 kan...hehe comel jer budak duaorang nih...;)

Nur-nba said...

Adat la tu Nadiah... Ada bagusnya bila jarak usia dua beradik ni rapat, mereka ada kawan untuk bermain. Tak la rasa sunyi kat rumah..

All about a journal said...

seronok sangat tengok double s yang comel ni..dan admire timing akak amik gambar and present..huuu..^_^

ishamizu said...

Hehe comelnya mereka berdua! Boleh syncronize plak aksi mereka tu hehe

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Hikhikhik Tera nk besaq Mmg gituew la khen
Hat besaq gajah pun dok gaduk lg hahaha
But suwitttt giler both of them
Loikee it

Ummi Iman said...

Askm. Salam kenal. Sweet je mereka berdua ni..