Pages

Monday, August 3, 2009

Safiyyah dan muncungnya

Semalam Safiyyah genap 7 bulan..alhamdulillah. Safiyyah dapat 1 lagi skill...memuncungkan mulutnya! Kejap-kejap dia muncungkan mulutnya tu. Papanya kata macam muncung itik sengihnampakgigi








20 comments:

pali said...

zaki kata macam muncung itik? apa ke nama pasangan donald duck tu? huhuhu.

Zuhaini said...

alahai comelnya! :)

yatie chomeyl said...

comeyyyy nyer muncung safiyyah...rasa nak cubit2 pipi dia...

baby SN pon dh pandai muncung2, kata hubby sama macam muncung mommy dia masa preggy hik3x

Za's said...

erm..sama sebijik macam muncung kak nadiah..ehhee..^_^

~TiNi~ said...

Pandai je Izza ni..=)
Sepatutnya ummi dgn papa dia kena buat macam tu sama. Pastu paste gambar kat sebelah Safiyyah. Baru boleh tau anak ikut siapa :p

p/s:bila baby Izza bak keluar ni? nak tengok muncung dia.hihih.

anNA said...

so cute..

ummumishkah said...

comellll!

Dayah said...

bukan main muncung mulut si Safiyyah ni..dah pandai yee...

husna said...

comel nya safiyyah..
cam umi n papa dia..

berita pasal dr...
umah dia kat kk tu masuk pencuri..
habes barang beharga kena curik..
sian kat dr...

Jun said...

salam..alalaaaaa. comeinyer....

ukmstudio said...

Kalau buat muncung macam ni, apa pulak tandanya.....

ainis said...

salam kak nadiah..
amboi comel je safih buat muncung..
tapi tak leh lawan muncung kak nadiah lagik la..
hehehheh
jgn mare..

ummuabdullahsyaakir said...

alahai safiyyah sayang...makin tajam muncungnya makin comel tau...hehe

pali said...

apakah aku silap masuk forum ni? aaa~ tolong~

ukmstudio said...

Hmmm...memang kita silap masuk forum ni, tapi....anggap je dalam kesilapan tu terdapat sedikit manfaat....Jangan anggap kesilapan tu merupakan penghujung dunia....

ibu_arifa said...

memang comey dia buat mungcung gitu.. cam nak gelak jer tgk..kelakor lah..hahaha

UmmiKhayra said...

Heheheh Ala.. tomeinya itu muncung... :) Nak gelak je tengok... :D

UmmiKhayra said...

Heheheh Ala.. tomeinya itu muncung... :) Nak gelak je tengok... :D

UmmiKhayra said...

Heheheh Ala.. tomeinya itu muncung... :) Nak gelak je tengok... :D

蛋餅不加蔥Amber said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社