Pages

Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadhan 1430 H..

Dapat kad dari kak Love..


Thank you so much for those beautiful cards! kenyit


Di kesempatan ni saya pun nak ucap Selamat Menyambut Bulan Ramadhan yang penuh barakah pada semua teman-teman yang beragama Islam. (Takde kad la nak bagi...). Kalau ada tersalah silap, maafkan saya ye! Moga Ramadhan kali ni memberi sepenuh pengertian pada kita semua...


Sebelum tu...meh tengok gambar Safiyyah bawah ni:


Hehe...pagi tadi saya dengar Safiyyah menangis. Saya pun gi tengok la. Ingatkan kenapa..rupanya dia tak boleh lepaskan badan dia dari comforter tu! Duk balut badan sendiri dengan comforter tu reti pulak! jelir

Entah macam mana entah dia boleh gulungkan badan dia camtu. Sedar pun sebab dia menangis pastu tak semena-mena saya terketawa. Tengok saya ketawa, Safiyyah pun berhenti menangis dan ikut ketawa jugak gelakguling! Kelakar la Safiyyah ni sengihnampakgigi


Ok la...selamat berpuasa ye semua!

p/s: jelesnya dengan Yatie Chomeyl yang dapat berpuasa kat Malaysia...huhu...nak balik Malaysia jugak..! nangih

19 comments:

LOVE said...

Hehehe, tergelak Love tgk gelagat Safiyyah...comey nyaaa...berapa bulan Safiyyah karang???
Selamat Berpuasa buat Nadiah n Family!

LOVE said...

OOOps...sorry, baru perasan Lilypie...! 7mths plus yer ;)

yatie chomeyl said...

hahaha lucu nyer safiyyah, boleh plak gulung bdn pastu xleh kuar...

ala jgn lah jeles, nanti u balik..i pulak jeles hehehe

Diari hidupku said...

selamat berpuasa gak kat Nadiah..k yt pun nak mintak maaf kalu ada terkasar..

Safiyyah dah dpt satu perangai baru ek..huhu..kalu setiap kali safiyyah dapat perangai baru..dia ada demam tak?

cik oryza said...

isyk3...safiyyah ni mcm2 betul.. akak farhana nk join leh x?
opss...makcik...haha

AbQar|'s said...

hehehe...mcm2 perangai permata hati kita kan...semoga ianya di bentuk jadi penyejuk di mata penawar di hati..

liyana said...

salam kak nadiah.. selamat berpuasa di perantauan yaa... jgn nangis..heheh...
hmm.. tahun ni kak nadiah dah xboleh nak cedukkan nasi saya kat masjid USM nuu.. huhuhu...cedukkan nasi utk suami je la ye..hihi

kakyong said...

nadiah,
salam ramadhan & selamat berpuasa di rantauan..
td dah wish kat FB.. now balas kat blog pula...

kad ramadhan tu mengkecurkan air liur...

uiihh, bahaya tu.. mujur perasan.. tp cute jer dia.. senyum simpul lagi..

ummuabdullahsyaakir said...

Hehe mcmna Safiyyah blh bgulung sndri tu syg?Tapi tommey je nmpak sikt mukanya tu.

Buat akk sefamily...selamt mnyambut Ramadahn juga yea^_^

ummuabdullahsyaakir said...

yelah kak...bersama2lah kita berpuasa n beraya dirantauan..huk huk

NaDiaH SiDeK said...

love: hehe..slmt berpuasa juga!

yatie: entahnya..mana dia dpt idea bergulung cmtu tak tau la..ehe..

diari hidupku: sama la kita..kalau ada salah silap tu minta maaf ye. alhamdulillah safiyyah tak demam kalau dpt belajar benda baru :)

cik oryza: jgn nk perasan ye makcik farhana! haha..


abqari's: mdh2an hendaknya..ameen..

liyana: huhu..yana ckp cmtu rs rindu lak nk hidang kat masjid usm..yana la ganti akk cmtu ;)

kakyong: mujur juga ms safiyyah berbungkus ngn comforter tu kepalanya duk di luar. ada je akalnya..hehe..

ummuAS: slmt berpuasa juga! huhu..1st time berpuasa di perantauan..

Dayah said...

salam ramadhan buat keluarga Zaki.bila puasa sana ..esok ye,..??

Ummi Salsabila said...

klaka aunty tgk safiyya.comelnye die..:)

slmt berpose yer..nadiah msti msk sdp2 tuk suami :)

NaDiaH SiDeK said...

dayah: salam Ramadhan juga buat dayah sekeluarga. sini puasa lewat sehari dr m'sia. kat m'sia org dh nk berbuka..kat sini baru nk bersahur

ummi salsabila: slmt berpuasa juga raudhah! masak biasa2 je..malas..ehe..

ibu_arifa said...

selamat berpuasa!!!

kelakar lah safiyyah nih..hihihi

husna said...

kelakar n comel safiyyah nih..

slamat berposa diperantauan kak nadiah...

AshAnas said...

haha... ni aunty nak gelak lah ni... haha... comel la safiyyah ni...

kak nadiah, cite la pengalaman posa kat sana...

NaDiaH SiDeK said...

ibu arifa: slmt berpuasa juga! :)

husna: slmt berpuasa husna! :)

ashanas: ok, insyaAllah..

PadNani~~{@ said...

Selamat berpuasa buat Nadiah sekeluarga:)