Pages

Saturday, October 30, 2010

“CONTEST MUNCUNG PALING MENAWAN SI KECIL”

Tiba-tiba je rajin nak join contest...last minute pulak tu..hehe. Teringat Safiyyah yang suka muncungkan mulutnya...tu yang join tu ^_^


Kalau ada yang nak join contest ni, klik sini ye. Sempat lagi ni, ada beberapa jam lagi ni (tarikh tutup contest: 01.11.2010 tepat jam 12 am) *wink*


Ni gambar Safiyyah dan muncungnya:

Nama: Wan Safiyyah Wan Zaki
Umur: 21 bulan


Gambar tu diambil ketika Safiyyah berusia 7 bulan. Masa tu dia baru pandai buat muncung. Sejak daripada tu memang dia suka buat muncung sampai la sekarang ^_^. Gambar muncung tu yang paling saya ingat dan paling menawan la kot dalam banyak-banyak gambar muncungnya tu..ehehe..

10 comments:

idasm said...

comey2!!!

arisyanaziq said...

ibu dtg cni tgok peserta contest... comeinyer...thnks 4 joining... good luck..

Affieza said...

Best of luck tuk Safiyyah...mmg muncung hbs pose dia..hehe

incik said...

comelnye safiyyah!!!!sgt cute lah!
muncung comel..
gelak pun comel..
semuanya comel!

ummu luqman said...

memang menawan.. hehehe..

transformed housewife said...

good luck. jrg2 nampak Nadiah masuk contest.

Hamizah said...

panjangnya muncung safiyyah..comel...

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

dah boleh simpul muncung safiyyah!

Nadiah Sidek said...

idasm: tq! :)

arisyanaziq: tq :)

affieza: hehe..

incik: lama tak tinggalkan jejak..sibuk ek? :)

ummu luqman: ehehe..

transformed hw: tq kak nur! angin rajin nak join contest tak brp nak ada :p

k.hamizah: hihi..

ummi aisyah: boleh simpul?? ahaha..

kakyong said...

hehehe... sgt sweet, pakej muncung dgn pipi labuh.... :D