Pages

Wednesday, July 11, 2012

Menunggang papa



Tengok gambar ni teringat dialog ringkas antara saya dan Safiyyah...

Ummi: "Safiyyah, are you riding a horse?"

Safiyyah: *tiada respon*

Ummi: "Safiyyah, are you riding a horse?"

Dengan yakinnya Safiyyah menjawab, "Papa!"

Ummi: erk!

Papa: Haha...


Hihi...apalah ummi ni. Papa dengan kuda pun tak boleh nak bezakan :p.




11 comments:

hazwani albukhari said...

comel la nyer safiyah wat papa dier mcm tu...ngee..

Kamalia said...

haha..syakir tak naik sekali ke tu?

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

nasib la...
dulu adam pun gituew siap pegang telinga papa dia buat mcm horse tue ngeee

fatonahHairil said...

blh geng abg haiqal kenakan umi jer..hihi ^-^

~ yus ~ said...

jawapan yang sangat jujur dari anak...hihi.

Betullah, mana ada horse dalam rumah kan, kalau ada pun horse mainan...ekekke.

Imah Dinor said...

comel jer tgk pic ni...xdpt naik kuda betul dpt naik kuda2 papa pun ok gak kn safiyah...he...

Hanis MY said...

Sgt comel!

transformed housewife said...

hehehe. Safiyyah mengenakan mama dan buli papa dia.

RULZA said...

Assalamualaikum

anak-anak, bab ni diorang suka..kadang2 kita rasa simple tapi saya teringat gak kecil2 dulu bila ayah usik2 dan main sama2 seronok betul..

ikut cara nabi didik anak..sebahagian pemikiran/adat kita, kena gak buang...

Asmara said...

sama la kat rmh ni, anak2 suka betul naik belakang papanya. dgn saya tak pernah pulak. hehe..

hana said...

hihi... kiut sungguh syafiah... besok2 buat lg yer.. hehehe