Pages

Sunday, January 6, 2013

Barangan dari US

Entri ni ada kaitan dengan entri Malaysia...here we come! khusus untuk menjawab persoalan-persoalan yang dilontarkan di ruangan komen. Balas dalam satu entri khas lagi mudah :).


Online blogshop
Saya ada satu blog lagi sebenarnya yang dibuat pada awal tahun lepas tapi sebelum ni saya dan suami hanya bagi link tersebut pada ahli keluarga dan kawan-kawan yang memang kami kenal di dunia nyata. Bagi yang berminat, boleh jenguk di blogshop kami: Wans Wanz Shop :). Buat masa ni barangan Corelle yang paling banyak di situ memandangkan sambutannya lebih tinggi daripada barangan lain. InsyaAllah saya akan update barang-barang lain terutama kalau ada permintaan :).


Shipping
Untuk barang-barang dapur (Corelle, Pyrex, T-fal, Kitchen Aid dan lain-lain), kami pos menggunakan kargo (melalui kapal). InsyaAllah dalam 2 bulan akan sampai di Malaysia. Shipping terdekat insyaAllah dalam pertengahan Februari ni (belum ada tarikh spesifik) dan seterusnya pada bulan Jun, insyaAllah. Ada yang berminat dengan Coach :) ? Coach biasanya kami guna pos biasa yang memakan masa lebih kurang seminggu lebih untuk tiba di Malaysia. Begitu juga baju baby yang dikirim dalam kuantiti sedikit.


Contact
Bagi sesiapa yang mahu mengirim, boleh emel pada kami di nadiahnzaki@gmail.com. Sebarang pertanyaan yang berkaitan, boleh juga emel pada kami :).



9 comments:

All about a journal said...

Ooo..tak kena tax eh kak? ada orang kata corelle kene tax.

nad said...

Bestnye..!

ishamizu said...

good luck Nadiah! :)

Ummi Shira (AshAnas) said...

like100X

..:::CAHAYAPETUNJUK::.. said...

harus follow 2-2 blog ni...

Anonymous said...

best2...nti js nk cuci mata jugak lah kt blog sana...hihi

transformed housewife said...

ramai org suka beli Corelle ye. Knur belum pindah rumah, kalau tak nak jugak kirim. hehe

Unknown said...

semoga bisnes bertambah maju yer...amin...:)

Myra Jay said...

Ok nak ushar corelle, sebab my mum memang nak beli corelle :D