Pages

Saturday, December 25, 2010

Adrini's First Anniversary Contest

Contest lagi! ^_^
Jom join ramai-ramai contest ni!


Ada 2 kategori...A dan B..boleh pilih yang mana yang berkenan (berdasarkan syarat la). Nak join 2-2 kategori pun boleh juga *wink*. Saya join kategori A je sebab tak layak nak join kategori B..hee~


Category A
  1. Open for all guys, girls, ladies and gentleman.
  2. Winners are selected by a LUCKY DRAW.
  3. Each one below qualify you to get more chances for the LUCKY DRAW:
  • Put contest banner in your blog’s sidebar with link back to this contest page. – 1 chance. -> DONE!
  • Must create one entry for this contest “Adrini’s First Anniversary Contest” with links from our sponsors and Adrinis.com. -> DONE!
  • Add Adrinis.com and contest sponsors link in your blog – 1 chance (per link) -> DONE!
  • Add adrinis.com/blog in your bloglist – 1 chance. -> DONE!
  • Put link entry in your FaceBook (notes/status/wall,etc.) – 1 chance. -> DONE!
  • Follow adrini’s in networkblog – 1 chance. -> DONE!
  • Put link entry in your Twitter – 1 chance.
  • Like Adrini’s page in FaceBook – 1 chance. -> DONE!


Bawah ni pulak senarai penaja-penaja yang bermurah hati menaja hadiah untuk contest ni:

















Nak join klik banner Adrini's Anniversary Contest atas tu ye. Tarikh tutupnya: 30 Disember 2010

3 comments:

nanakimie said...

ada tag untuk sis...hehe...saje2 jew neh..xpaksa taw sis jawab:)

http://nanakimie.blogspot.com/2010/12/tag-from-myssmie.html

h4ni3 said...

good luck dear! =)

Amirul Faiz Abd. Razak said...

semoga berjaya. :) Ni nampak macam hadiah untuk baby jer ni.