Pages

Wednesday, May 25, 2011

Wordless Wednesday: Piknik anak-anak dara...

...di belakang rumah ^_^







13 comments:

dinor's family said...

bestnya sambil menghirup udara segar...

yatie chomeyl said...

chomeyl2x semua. nak cop sorang buat menantu buleh?

Chik Na said...

seronoknya safiyyah main dengan kakak-kakak :D

Izan Ishak said...

wah..wahh...bukan main seronok anak dara yang paling kecik baju pepel tu. dilayan bagi puteri...hehehhe

Zefa NorAsmara said...

Ramai2 anak dara tu.. sorang je yang auntie kenal. Yg lain tu anak dara sape ye?... :-)

Hamizah said...

dah pandai berkawan ye..

Norhayati Ahmad said...

wah picnic kat belakang umah jer...mmm...tak yah susah2 pegi jauh2 utk picnic...

Ummi Salsabila said...

segarnya suasana disana yer.panas tp still berangin sejuk kan? :)

Sally said...

best jer tengok pic..walaupun belakang rumah jer..sonok budak2 tu ya!

NoRMa aZurA iSMaiL said...

bestnyer...seronok berpicnic

Myra Jay said...

Bestnyer dapat berkelah cmni dengan redup teduhan pokok..
Sgt menyamankan..:)

Nadiah Sidek said...

dinor's family: :)

yatie: boleh2. pilih la yg mana berkenan :p

chik na: kalau dpt keluar rmh tu mmg seronok aje la :D

k.izan: kakak2 mesti la kena layan adik, kan? :D

k.zefa: anak2 dara jiran ;)

k.hamizah: a'ah ;)

Nadiah Sidek said...

k.yati: jimat duit :p

ummi salsabila: yup :)

sally: budak2 kalau dpt berjumpa tak kira kat mana pun tetap seronok jgk ;)

norma azura: nak join sekali? :D

MJ: skrg ni nyaman lagi la..belum betul2 panas lagi :D