Pages

Sunday, May 22, 2011

Cute baby fighting sleep

Isnin datang lagi! Mesti ramai  Monday blues kan...kecuali surirumah macam saya la..hee. Lagipun sekarang ni masih Ahad di US ni :D. Jom layan video bawah ni. Cute sangat baby ni! Kalau ada depan mata...saya dah picit-picit dah agaknya..ehe. Dah la cute...asyik tersenyum je. Eii...memang geram la!

10 comments:

bersama kak Es said...

hehehe...cian diaa

tapi cute sangat~

Acik Erna said...

assalam nadiah..siannya dia mengantuk sangat la tu..cute sangat..rasa macam tengok syakir je..

eB ezrin said...

xleh tgk.. hu3

kakyong said...

hahha... swweet jer... suka betui nadiah dgn video baby tidur nih...


n3 terbaru kakyong
Asmara 2 episod 12…. cepatlah hapuskan derita Zaliya
Menang strawberry white coffee GA Eyriqazz@GTO
NOra Elena–review episod 3

transformed housewife said...

mmg comel. ni yg teringin nak baby lg ni. hehe

Rosh said...

alahai.. tomeiinyer... bila le nk dpt baby lagi ni... hehehe..

Ummi Salsabila said...

cute sgt! hensem sgt! hehehe mata biru tu....

Nadiah Sidek said...

kak es: cute sgt, kan?

kak erna: nak kata mcm muka shakir takde pun..ehe..

eb: knp takleh tgk?

kakyong: hee..mmg suka sgt sbb baby tu tersangat la comel :D

transformed hw: apa lagi kak nur..ehe..

rosh: tgk video ni terus tak sabar ek..hehe..

ummi salsabila: tak perasan pulak matanya biru :p

idasm said...

Comelnyer!!! Ngantuk2 dia.. Sempat lg dia senyum kan..

aLyNnZ said...

ya allah comenlnyer baby nie..geram tgh ngantuk2 bley plak senyum..xmengamuk pun dia..ee..comel rasa cam nak picit2 jew..