Pages

Sunday, May 6, 2012

Safiyyah, Shakir dan bunga

Sebelum ni saya upload gambar bunga tanpa model. Kali ni saya sertakan sekali gambar bunga dan 2 orang modelnya ^_^. Gambar-gambar ni saya ambil di sekitar Lincoln pada lima tarikh yang berbeza.










Safiyyah terjumpa rama-rama! ^_^








^_^




Gambar akhir ni dari kamera Raihan; salah seorang undergrad student di sini.
Terima kasih Raihan! :)



13 comments:

bunga_rose said...

semua2 gambar pun comel2.. nice

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

As Salam Nadia..

Comel tengok budak 2 orang tu dengan bunga :))

Rambut Saffiyah dah panjang ye.. cantekk

Fazlinil Irma said...

alaahh.. alaahh..!
comwlnya dua beradik ni. lg2 kakak safiyyah.. suka tgok gambar dia dgn cekak rambut pepel. dah la rambut panjang. nampak dah besar.

yatie chomeyl said...

jangok nya safiyyah..stylo habis ..i like eheh

HuMayRah HaYatI said...

cantik bunga n model2nyer sekali..kalu masuk pertandingan..ada potensi nak menang...tp hadiah kena sharelah...hehe...

Sorry Nadiah...k yati nak OOT cket...macamana nak buat watermark y Nadiah letak kat gambar2 dalam blog tu yer...

Nida Mohd said...

Safiyyah dan Shakir suka bunga eh?
comel je telatah diorang..bunga2 tu pun cantik :)

nhanunmr said...

Cute shakir and safiyyah yg stylo.. As usual :)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

shakir mcm anak mat saleh la...kawaiiiiiiiiii nak hugs ketat2 boley....nak geget pp tue sama ngeee

Ina Hashim said...

shakir makin encem dengan rambut ikal dia tuh

mummy_icha said...

safiyyah nampak cute-but-nakal =D
syakir nampak too good-but-want to know more =D
both are comels!

Nida said...

wah... Shakir jadi mat bunga ye...hehehe

SiTi AiSya mzm-fc said...

Salam Nadiah..
Shakir dah cam rupa anak mat salleh la..hihiSyakirah pun comel gak,putih melepak belake

Izan Ishak said...

kak izan suka tgk gmbr safiyyah pakai headband tu. sangat3 comellllsss!!!