Pages

Sunday, October 7, 2012

Kids with nature

Seronok melihat gelagat dan keletah dua beradik ni dalam meneroka alam semulajadi ciptaan Allah yang Maha Esa. Cukup tinggi sifat ingin tahu mereka terutama anakanda yang sulung. Banyak yang boleh dipelajari daripada anak-anak kecil.


















8 comments:

Mixed-family in da house.... said...

bestnyer aktiviti !!!!

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Comelnya budak 2 orang tu... syakir follow jer ape kakak di buat :D

Imah Dinor said...

wah cantiknya pemandangan teruja budak2 comel tukn...bila tgk daun yg si kakak pegang teringat filem muhabbatein....:)

ishamizu said...

Hehe tak sejuk ke kt sana nadia? Tgk shakir relax je pki bju lengan pendek tu..kt sini sejuk, dh cecah 5 deg, takut nk keluar sgt dh..Risau klu eins kene attack athma lg huhu

Nur-nba said...

Seronoknya melihat aktiviti2 anak2 Nadiah.. Leka mereka bermain.. :)

Nadiah Sidek said...

dini: aktiviti santai 3 beranak :)

kak yati: shakir memang kuat meniru ^_^

kak imah: ye, memang cantik :)

izu: masa tu belum sejuk lagi izu. sekarang ni sejuk dah :)

kak nur: nadiah pun leka tengok diorang :)

Teratak Hami said...

dah macam anak omputih pulak. Comel!!!

sweet life said...

bestnyer layan dorang..
bestnyer ada anak.. hehe
comei!! comei!!!