Pages

Tuesday, October 2, 2012

Musim luruh datang lagi

Alhamdulillah, berpeluang sekali lagi untuk menikmati keindahan musim luruh. Antara musim kegemaran ramai. Sewaktu musim bunga dan musim panas, sang bunga menjadi tumpuan....kini giliran dedaun pula mencuri perhatian ^_^.

Dah beberapa minggu cuaca jadi sejuk tapi suhu masih tak menentu. Ada kala sejuk, ada kala pula panas tapi panasnya tidaklah sepanas musim panas. Sekadar 25'C sahaja panasnya. Sedang molek la kata orang suhu begitu.

Keindahan musim luruh ni sekejap je boleh dinikmati. Daun-daun yang cantik berwarna tu cepat sangat luruhnya (dah nama pun musim luruh :p). Tak lama lagi habis 'botak' la pokok-pokok tu semua.













15 comments:

aLyNnZ said...

ni pokok autum in my heart kan nadiah..cantekk sgt..

Mrs JemariSuri@mama QiSha said...

cantik....selalu ada org buat wallpaper kan...bila la nk tengok jugakkk...hihi

Mummy said...

ni daun citer mohabbatein nih...

transformed housewife said...

ambilla gambar satu keluarga bawah pokok yg tengah gugur daun tu. cantik tau.

radziah AR said...

kalau musim luruh, sinonim dgn daun ni. (betul ke namanya daun maple?) ada jenis/bentuk lain dak daun kat sana?

KhaiRin : anies said...

bak sini daun tu..nk buat bookmark! ;-)

athirahariffin said...

seronoknya dapat merasa 4 musim :0

athirahariffin said...

seronoknya dapat merasa 4 musim :0

eB said...

canteknyer. kalolah eB ader kat c2... musti dh byk wat bookmark bagi kat kengkwn kat malaysia ... hik3

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Subahanallah.. cantik sungguh ciptaan Ilahi.. Alhamdulillah Nadiah dapat menikmati kurniaan Allah di depan mata ... Bestkan :D

Nur-nba said...

Cantiknya Nadiah.. memang indah ciptaan Allah..

nonie said...

MasyaAllah..cantik nyer!!! bertuah dpt nikmati kecantikan alam:)) anak2 comell sihat ker??

Anonymous said...

ya allah... cantiknya... btuah nad sbb dpt tgok musim luruh dpan mata kan...

Nadiah Sidek said...

alynnz: pokok ni paling glamer di musim luruh ^_^

JS: meh la terbang ke sini..hehe..

mummy: saya tak ingat dah rupa daun dalam mohabbatein macam mana :p

kak nur: nadiah pergi dengan anak-anak je ni kak. payah sikit nak suruh anak-anak duduk diam bergambar terutama safiyyah

kak zie: ada kak zie tapi daun ni yang paling mendapat tumpuan

khairin: sampai malaysia nanti hancur daunnya..hihi..

Nadiah Sidek said...

athirah: alhamdulillah, rezeki :)

eb: saya ni tak kreatif..huhu..

kak yati: alhamdulillah, memang seronok dapat merasa sendiri

kak nur: memang tak dapat disangkal

nonie: alhamdulillah, sihat-sihat belaka :)

anon: alhamdulillah :)