Pages

Thursday, December 27, 2012

Putera puteri salju

Bawa masuk salji untuk umpan Shakir yang tak mahu mandi. Dah tengahari pun tak mahu mandi. Nak kata sejuk, elok je main salji. Tangan dah merah pun masih relaks je pegang salji..hmm... 


"Noooo....", jawab Shakir apabila ditanya benda apa di tangannya. Hihi...belakang je yang disebutnya...bunyi s hilang entah ke mana. Makanya, bertambahlah satu lagi makna no dalam kamus Shakir ^_^. 


Percubaan Shakir untuk makan ais kepal ^_^. 


They're having fun!


Gembira betul Safiyyah dapat main salji. Sambil main lambung salji, tergelak-gelak dia :D.


Shakir masih belum dapat seimbangkan badan berjalan di atas salji...asyik terjatuh je dia. Dah terjatuh tak boleh nak bangun, menjerit-jerit minta tolong ^_^.



Keluar main salji lebih kurang 45 minit je tapi itu pun dah tak tahan sejuk. Ajak anak-anak masuk, dua-dua melalak-lalak tak nak masuk >_<. Kulit mereka ni kalis sejuk ke?


8 comments:

Nad @ MamaZN said...

Sonok budak2 ni merasa main salji, hehe...

ira_bluebee said...

uiskkkk...saya yg dok kt msia nie teruja jea tgk dorg main salji..bestnyer....

Ya ALya said...

dapat tgk je la salji ni.....bestnyer.....

Jemarisuri said...

uikkk tak sejuk ke tu...tengok dr jauh pun dh gigil...hihi

Siti Asiah said...

kemain lagi Safiyyah & Shakir main salji yea...acik nak join jugak la bole?...hihi, sonok tul diaorang main ye, sampai tak nak masuk umah yea...(",)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

kulit beruang kat kutub utara betul bdk 2 org ni... selamba jer muka tak sejuk...

Deq's Qienz said...

bestnya..bila saya akn jejakkan kaki di sini

aLyNnZ said...

aaa...seronoknyer..salji tu biler dikepal2 tak cair ker kena suhu tangan kite nadiah..?