Pages

Thursday, May 14, 2009

Selamat tinggal USM...

Selamat tinggal USM...huhu...akhirnya universiti kesayangan ditinggalkan jua. Panjang umur dapatlah ke USM semula. Masa tu pun pasti USM dah berubah 'wajah'. Sekarang ni pun banyak renovation dibuat. Terlalu banyak kenangan yang tak dapat dilupakan sepanjang saya berada di sana. Pahit, manis, kelat...semua ada! Banyak juga yang saya pelajari di sana. Ooh...rupanya dah lebih 6 tahun saya di USM...sejak tahun 2002 lagi!


Sebelum bertolak ke KL sempat juga bertemu dengan Dr. Nasri. He's so excited jumpa Safiyyah! Tu la...diajak datang ke rumah sampai ke sudah tak sampai-sampai. Dr. Nasri pun akan meninggalkan USM awal Jun ni...nak balik ke negeri kesayangannya di Sabah (di UMS nanti Dr. Nasri jadi Prof Madya pulak..tahniah Dr!). Huhu...ramai lecturer yang best-best nak berhijrah. Tak bestnya :(


Yang berbaju warna maroon tu la Dr. Nasri




Owh...saya sempat jumpa Ain juga!



Safiyyah dan opah Ain..eh...silap...makcik Ain..hehe

3 comments:

ain said...

ape ops2...auntie tau..=p
safiyyah tembam kan?hehehe

Maryam said...

uik tembunnya nya safiyyah dgn opah ain haha

The Medical Duo said...

salam kak nadiah...Izzah amat suka bace blog akak ni. Kak Mastura blogger Expect the Unexpected tu senior matrik dulu...salu join usrah dengan dia. Izzah pon abis degree nnt ingt nk smbung study ke US. InsyaAllah...mudah2an suatu hari nnt dipertemukan dengan akak :)

Salam ukhuwah dr Izzah :)