Pages

Wednesday, May 9, 2012

WW: Melecur

:(




Nota: Nanti saya cerita kemudian, insyaAllah

18 comments:

Fazlinil Irma said...

Allahuakbar.. kenapa syakir.. adeiihh... mcik tumpang rasa sakit.

jaga elok2 nadiah.. nti dah kering gatal. mesti dia nak garu.

Acik Erna said...

siannya syakir..mesti sakit tu

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

sakit giler tue....
get well soon cayang!!!

Sally said...

eh..saya pulak yang terasa ngilu dan skitnya..siannya..kenapa ya Nadiah?

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Syafakallah shakir... cepat sembuh ye... kalau ada budak2 kat rumah kena banyak hati2 ... benda-benda panas ni..

SiTi AiSya mzm-fc said...

Allah...kenapa ni??? Ngilunyee !!teruk jugak tu..
tapi Shakir nampak steady je.alahai budak2 kan,kena selalu tengok.panatang lepa mata sikit.
Biasa kalau melecur doktor suruh siram air paip lama2, dia x kan jadi gelembung

Nida Mohd said...

Nape tu kak..aduss sy yg rs pedih tgk tgn syakir melecur camtu

Cik Siti Hajar said...

kak.. kesian nya kat anak buah kite ni...

kalau kite kena pon mau menitis air mata..

♥MAMASYAZA♥ said...

alahai, kesiannya dia, mesti sakit tu

RULZA said...

siannya...seriau tengok..minta2 cepatlah sembuh dan janganlah bisa sangat..

Diayana Amirah said...

Kesiannya kat syakir.. ishh.. gerun

Affieza said...

Semoga cepat sembuh ye Shakir!!!

ZarinAziz said...

Sian shakir..cepat2 sembuh

Izan Ishak said...

aduhhh!! tgk gelembung lecur kat tgn shakir tu pun k.izan dah seriau...

Papa Mifz said...

aduhai...mengelembung jadi nyer...sure teramat sakit kan...huhu

hasnisyakila said...

syafakallah syakir...

syakir kan kuat^^

nanakimie said...

huhu..sakitnya tu sis....cian shakir,

Myra Jay said...

Aduihhhh, tengok part melembung tu terus meremang bulu roma..


Kak, lepas kena kalau tak nak bg melembung jangan jirus air, better sapu dengan susu ke @ Allano