Pages

Friday, June 25, 2010

Genap 29 tahun!

Eh, bukan saya! Suami saya la yang genap 29 tahun hari ni (25 Jun). Saya muda lagi. Ahaks! (ok. at least I'm younger than my dear hubby..hihi..)


Birthday boy *wink*


Happy birthday abang! Semoga abang sentiasa berada dalam pemeliharaan Allah dan semoga semua urusan abang dipermudahkanNya...

Ayang tak pandai la nak bermadah helah, berpuisi bagai...belum berguru dengan Syigim lagi...kira ok la ni ye..ehe..


p/s: Petang nanti kita gi kedai ye bang...beli hadiah untuk abang. Pilih je la hadiah apa yang abang nak...pastu nanti abang bayar ye...hihi....

13 comments:

Izan Ishak said...

happy birthday to your husband ye nadiah~

al-lavendari said...

Baru 29 tahun ! Kena bahasakan diri pakcik ni. Anak pakcik yang tua pun akan sambut hari lahir yang ke 29 tahun minggu depan.

sampaikan salam pakcik kepada suami dan ucapan selamat menyambut ulangtahun kelahiran.

awak muda berapa tahun dari dia ?

pali said...

Happy birthday Ip man!

h4ni3 said...

happy birthday to nadiah's hubby.. dgn ucapan, sila jaga 'adik nadiah', sayangi dia hingga ke akhir nafas anda :)

sarahfazalul said...

happy birthday abu safiyyah! (^^,)

Chik Na said...

hepi besday to hubby nadiah..


suka part yang .. "pilih la hadiah apa yang abg hendak... pastu nanti abg bayar ye ;-)

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

hepi besday to u hasben.sebaya rupanya dgn saya :)

Nadiah Sidek said...

izan: tq! ;)

al-lavendari: oh, anak sulung pakcik sebaya dgn suami sy ye? sy muda setahun je dpd suami..hehe..

pali: tq (jwb bg pihak en.wan zaki..ehe..)

h4ni3: nadiah sokong sepenuhnya! hihi..

sarah: tq ~ummu safiyyah bg pihak abu safiyyah :D

chik na: hihi..kalau nak hadiah dpd nadiah kena tunggu balik m'sia la jwbnya. sini takde duit. ehe..

ummi aisyah: oh, sebaya dgn suami sy ye?

yatie chomeyl said...

wakakka ade gak erk, sediri pilih hadiah best day..sendiri byr ekekkee

ummikhayra said...

happy birthday to nadiah hubby... hehehhehehe nini suka part pilih je hadiah memana then bayar sendiri... hahahhahahahha ehem2... sila jaga nadiah and safiyah elok2 ye.. permata yang tak bolehh dapat di mana-mana... :P

studioukm said...

Ermmmm....dah cecah 29 tahun...happy birthday kepada suami hang tu....jagalah famili dengan sebaik mungkin....

boundaries said...

macam kenal jer ayat last sekali tu...^_*

kakyong said...

hepi belated besday utk suami nadiah.. semoga bahgai selalu di samping nadiah & anak2...