Pages

Wednesday, June 2, 2010

Tiada di Nebraska

Saya sekarang bersiaran di luar Nebraska. By the time entry ni publish, insyaAllah genap seminggu saya takde di Nebraska peace. Nanti saya cerita saya ke mana ye, insyaAllah kenyit. Maaf banyak-banyak tak sempat nak blog hop. Blog hop juga tapi secara sepantas kilat, tak sempat nak baca semua entry dan tak sempat nak komen...huhu. Ingatkan sempat la jugak blog hop macam biasa tapi tak sempat rupanya! Ada masa terluang nanti, saya jengah la ye babai


Note: Ni scheduled entry ni. Ditaip pada 30 Mei 2010. Sempat la taip sekejap sebelum meneruskan misi seterusnya senyumkenyit. Entry bertajuk 'Tag dari Alynnz dan Chik Na' dan 'Spring: Indah berwarna-warni (part 2)' pun scheduled juga. Hehe...gigih buat scheduled posts! sengihnampakgigi

9 comments:

deena farhana said...

owh yeke...tgh jalan2 makan angin ye kak Nad...anyway..have a nice holiday..kimsalam kat safiyyah comeii..

ummu said...

salam Nadia
Take cara tau.Jaga Safiyyah tau jangan terjatuh.

h4ni3 said...

hai nadiah..
pi jenjalan lagi eh?
bestnyaaa.. :)

Unknown said...

salam nadiah.
ke manakah nadiah sekeluarga makan angin ya?
nanti tentu banyak cerita yg nak dikongsikan bila balik ke nebraska nanti.

Izan Ishak said...

salam nadiah...
berada di luar nebraska rupanya...
jaga diri bebaik ye~

Unknown said...

besnye p jln2..jgn lupe ole2 yea..;) gurau jek!!

aLyNnZ said...

alynn xsabar nk tunggu n3 terbaru dr nadiah..nak tau ke mana nadiah pergi n wajah terbaru saffiyah yg kiut miut..

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

cepat lah buat entri melancong..tak sabar dah ni ngeeeeeeeeee..

p/s: nak tanye, mcm Nad copy paste comments dr FB dlm entri Crocs tu ye? boleh share tak?tq

dari saya yg jakun IT,

Nadiah Sidek said...

deena: ;)

ummu: insyaAllah

h4ni3: hehe..

kakchik: blh tahan byk la kakchik..hihi..

izan: dah balik umah dah ;)

ibunafis: bg dlm mimpi blh? ehe..

alynnz: insyaAllah nnt kite citer ek

umminor: lmbt skit kot dpt update :)