Pages

Saturday, June 19, 2010

Tag dari Kak Yati

Tak ingat langsung tag yang kak Yati bagi ni! Sori kak Yati...hari tu lupa nak save tag ni. Duk belek-belek blog kak Yati baru teringat..huhu..


1. Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?
-> Baru je lagi..hujung bulan lepas, selama 15 hari (26 Mei - 9 Jun 2010). Cerita cuti-cuti tu pun tak habis lagi. Sementara masih duduk di USA ni nak la merasa makan angin kat tempat orang...jalan-jalan kat negeri-negeri lain di USA ni. Nanti dah balik Malaysia entahkan ada peluang ke sini entahkan tidak..

2. Berapakah umur anda? (jangan malu-malu nak announce)...Dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda di usia anda sekarang ni?
-> 23 Ogos nanti (apa motif letak tarikh lahir?? hehe..) insyaAllah genap la saya 28 tahun. Pencapaian? Dari segi apa tu?

3. Saya tahu anda seorang gemar bergambar di depan kamera! Jadi pergi ambil kamera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! Jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga!
-> Salah la...saya lebih suka ambil gambar daripada bergambar kenyit


purseNi la purse saya. Hadiah daripada bekas tunang (bekas la sebab sekarang dah jadi suami..hehe..). Tak tahu berapa harganya. Sampai sekarang suami saya merahsiakan harganya. Kalau nak tahu juga, tanya la suami saya sendiri ye..ehe..


4. Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?
-> Tak tentu...ada idea dan tengah rajin update, saya update la

5. Apakah yang berlegar-legar dalam fikiran anda sekarang?
-> Cuba la teka! Hehe..

6. Tag 3 orang lain yang anda suka
-> Syigim yang suka tag
-> Kak Arin besan Syigim..ngee~
-> Fairus yang saya tak pasti nak jadi besan Syigim ke tak..hihi..


Selesai 1 lagi hutang! Fuh~

5 comments:

Tirana said...

Wahhhh..rajinnya menjawab tag..hehehe

HuMayRah HaYatI said...

bagus2...baru jer k yati nak merajuk...ingatkan dah lupa...hehehe..

Syigim said...

waa....bagus la. hadiah tunang pun simpan lagi n bole lagi pakai smpai skang ye xtuka2. bagus..berbaloi la cik abg tu kasi ye ;)

hahaha lawak gile psl besan tu! ape nk buat ni nadiah! zara ngan falisha sama comel sama bambam sama naughty ni! hihihihiihii..susah la si kahfi nk memilih ni hahahahah

Nadiah Sidek said...

tirana: kalau tak buat, makin bertambah kak! :p

kak yati: hehe..mmg terlupa pun kak yati, mujur ingat balik

syigim: hahaha...kesian nnt kahfi pening :D

Unknown said...

lawo nya purse dia... ;)