Pages

Saturday, July 25, 2009

Komen

Kepada semua yang 'menjerit' kat shoutbox saya tu kata takleh nak tinggalkan komen...minta maaf banyak-banyak ye. Empunya blog ni sendiri pun tak perasan masalah tu. Hehe. Bukannya tak nak bagi kawan-kawan komen..saya sendiri pun tadi takleh nak komen! Huhu. Patut la takde sape tinggalkan komen kat mana-mana entry..rupanya takleh nak komen! Maaf ye! Saya dah adjust setting tadi...rasanya boleh dah tinggalkan komen. Kalau tak boleh jugak...bagitau ye..

6 comments:

AshAnas said...

dah boleh komen kot... sy testing dulu ek...

NaDiaH SiDeK said...

hehe...test jgn tak test ;)

Dayah said...

salam..
haa..baru buleh komen..ingat nak majuk lama2...hehehe

Ummi Salsabila said...

wa..tuka layout lg..
terorla nadiah wat..
kite wat xjd2..kekekek

thanks bg awrd.nnt kite tempek ok.:)

kisses to safiyyah comel!

ummumishkah said...

testing!

NaDiaH SiDeK said...

dayah: hehe..takyah la merajuk lama2..tak tahu la mana silapnya ari tu

ummi S: berjam2 jgk la nk tukar yg baru sbb byk hilang..huhu. tempek..jgn tak tempek ;)

ummu M: test jgk ye..hee..