Pages

Saturday, July 24, 2010

Tag berserta award

Satu lagi tag dari kak Syigim! (baru tahu Syigim lebih tua dari saya. Dia tak kisah saya tak panggil kakak, tapi saya nak panggil jugak sebab tak nak dia perasan muda saya perasan muda takpe..hihi..). Tag ni best sebab ada award sekali. Thank you kak Syigim! ^_^


1. Apakah yang bermain di fikiran anda sekarang?
-> Jawapan-jawapan untuk tag ni

2. Apakah nama samaran anda?
-> Saya takde nama samaran. Tunggu saya jadi penulis buku dulu kot baru saya pakai nama samaran. Eh, tapi kalau letak nama betul lagi best, kan? (mode berangan..hihi..)

3. Berikan 3 orang yang anda sayang.
-> Suami, Safiyyah & ahli keluarga saya

4. Panggilan untuk si dia.
-> Abang. Papa kalau cakap depan Safiyyah. Kalau nak membodek, panggil darling..ngee~

5. Hadiah yang diimpikan dari seseorang yang istimewa.
-> DSLR *wink wink* <-- abang, sila ambil perhatian ye ^_^

6. Blog mana yang anda suka tengok?
-> Blog yang mudah difahami ayatnya, yang tak banyak shortform dan tak berserabut, blog yang bersahaja dan ada identiti sendiri

7. Tagkan pada 15 orang blogger
-> Kak Lina
-> Kak Idasm
-> Kak Yati
-> Kak Izan
-> Kak Mas
-> Alynnz
-> Maszmadi
-> Ibunafis
-> Kak Kamalia
-> Kak Nur
-> Kak Suhana
-> Ummi Aisyah
-> Kak Hamizah
-> Chik Na
-> Kak Yong

15 comments:

Sitisifir10 said...

Nadiah, muda sangat lagi awak ni ye...sbb deret2 yang di tag itu semua pangkat kakak2.. **ni yg rasa mcm seorang perempuan tua yang berblog ni!

Hamizah said...

insyaAllah kita wat..

idasm said...

lama dh tak kena tag..
anyway, thanks. nanti kak ida buat yea...

Nadiah Sidek said...

sitisifir10: hahaha...lawak la kak pija nih! nadiah takde la muda sgt kak pija..perasan muda je lebih..ekeke..

hamizah: ok :)

idasm: you're welcome ;)

kak mas said...

nanti akak wat ye diiik.. :)

Kamalia said...

mekaseh nadiah..nnt akak buat ye..:D

kakyong said...

nice blogger award pula...
okeh nanti kakyong amik... amik link dulu.. hehehe

thanks nadiah

maszmadi said...

hm, lm x wat tag mengetag nie.. insyallah nnti masz wat yerk.. thanx

Nadiah Sidek said...

kak mas: ok :)

kamalia: ok kak. tq sudi nak buat :D

kakyong: masuk buku 555 dulu ye kakyong? hehe..

maszmadi: u're welcome :)

Izan Ishak said...

ok nadiah...kak izan amik award ni...thank you sooooo much!!!

Chik Na said...

thank u nadiah..nanti akak buat yea..

Ummi Hanie said...

tapi...hanie kena panggil kak nadiah !

ehehehheee..xmo kalah gak tuu...:p

taniah 4 the award :)

transformed housewife said...

thanks Nadiah. nanti Knur buat. ni pun ada hutang2 tag dr bloggers lain. huhu

lina said...

salam nadiah tag ni dh buat rasa nyer...:) anyway thanks ya!

ibunafis said...

thanx nadiah..ada tag lak kne buat yea,insyaallah sy buat nnt..sory lmbt tgk,ni br buka blog..