Pages

Saturday, July 10, 2010

Tag: Mr.Happy

Hari tu menimbun dapat award dari Syigim, ini tag pulak. Ni salah satunya. Ada lagi yang duk dalam buku 555..eheh. Asyik lupa je nak buat (kadang-kadang buat-buat lupa..lol)




Adakah anda HAPPY sekarang?
-> Yup, saya happy

Kenapa anda happy?
-> Sebab saya tak bersedih la..ngee..

Apa benda yang boleh membuatkan anda happy?
->Tengok telatah Safiyyah yang mencuit hati sampai rasa nak gigit-gigit je dia..eheh..

Pernah menerima tag?
-> Pernah

Nyatakan warna yang anda sukai.
-> Paling suka warna pink tapi saya takde la sampai tahap gila pink sampai rambut pink, kasut pink, beg pink, kereta pink..lol

Beritahu 9 orang yang anda akan tag
-> Kakyong
-> Mamasyaza
-> Kak Nur
-> Kak Yati
-> Chik Na
-> Kak Hamizah
-> Ummi Aisyah
-> Lady lavender
-> Nonie

Adakah anda happy dengan apa yang anda ada sekarang?
Alhamdulillah :)

3 comments:

MAMASYAZA said...

akak kena tag...insyaallah nanti free akak jawab ok

ummuabdullahsyaakir said...

Hehe teringt hutang tag akak...maaf kak saya buat pekasam pulak.

ummuabdullahsyaakir said...

kak,cantik rumah baru..